Administratör till arbetsrådgivningsföretag i centrala Stockholm

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Brinner du för service? Är du en prestigelös, flexibel person med en god social förmåga? Har du tidigare erfarenheter av administration? Då kan tjänsten som Administratör vara något för dig!

Publiceringsdatum
2017-07-04

Om tjänsten
Som administratör kommer du främst jobba med service, såväl internt som externt, via telefon samt personliga möten. Du kommer vara en viktig del av regionens team tillsammans med fyra andra administratörer. Företaget ansvarar för en klientarbetsplats och en tillfällig klientarbetsplats med flera utbildningsrum och klientarbetsplatser.

I rollen som administratör hanterar du administrativa uppgifter som du lägger in i organisationens olika system. Andra arbetsuppgifter är att utforma och ta hand om utskick, beställning av kontorsvaror samt hålla ordning på kontoret. Du välkomnar besökare där service i toppklass är av största vikt. Vidare förekommer flera olika sorters arbetsuppgifter vilka alla är grundläggande för att få verksamheten att rulla på. Detta kan vara att fylla på material, ommöblering i kurslokalerna och ta hand om registrering av klienter.

Om dig
Vi söker dig som är en flexibel, serviceinriktad och positiv person. Du har en god empatisk förmåga, samtidigt som du har skinn på näsan. Din noggrannhet och struktur gör att du har en god administrativ förmåga. Tjänsten kräver att du kan behålla lugn och stabilitet i stressade situationer.

Du har gymnasiekompetens och gärna erfarenhet från arbetslivet. Dina datakunskaper och telefonvana gör att du lätt kommer in i arbetet. Du har goda kunskaper i det svenska och engelska språket, både i tal och skrift samt en stilistisk förmåga och koll på layout. Då det kommer förekomma en del tunga lyft ser vi att du är i god fysisk form. Det är meriterande att du arbetat med kundservice och har erfarenhet av administrativt arbete. Tjänsten kräver mognad och livserfarenhet.

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Tjänsten som Administrör är ett konsultuppdrag med tillsättning 10 juli. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Till att börja med är uppdraget på 6 månader och för rätt person finns stora möjligheter att tjänsten övergår till en anställning.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att

kontakta ansvarig rekryterare Elin Sundqvist på nummer 08- 598 98 624.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-08-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Elin Sundvist

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Jobbnummer
3589197

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: