Administratör till arbetschefsområdet Marksanering

Svevia / Butikssäljarjobb / Ospecificerad arbetsort
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Ospecificerad arbetsort eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Svevia i Ospecificerad arbetsort

Är du en driven administratör med god ordning och reda? Då är detta en tjänst för dig!

Svevias arbetschefsområde Marksanering arbetar med projekt över hela landet och behöver en sammanhållande administratör med placering i Umeå, Göteborg, Arlöv eller Örebro. Gruppen består av ca 25 personer placerade runt om i landet med jämn fördelning mellan män och kvinnor. I takt med att vi har ökat vår orderingång behöver vi stärka våra projekt med engagerade medarbetare som sätter kunden i fokus. Vi söker nu en administratör som värderar ordning och reda högt samt sätter kunden i fokus. Tjänsten: Som administratör ansvarar du för administrativa frågor inom gruppen. Arbetsuppgifterna kan inkludera ekonomi-hantering såsom fakturering, sammanställningar, skriva protokoll/ minnesanteckningar och uppdatering/registrering av olika system med månads-rapporteringar av exempelvis produktionsuppgifter. Du kommer också att lägga in beställningar i vår inköpsportal samt ta fram statistik.

Kvalifikationer: Vi förväntar oss att du har relevant utbildning för rollen som administratör eller motsvarande kunskaper samt en viss erfarenhet från tidigare roll som administratör. Du är kreativt lagd med lösningsfokus och motiveras av att nå uppsatta mål. Vi tror att du är självständig, drivande med en naturlig fallenhet för ordning och reda och gärna jagar på dina medarbetare för att nå uppsatta mål. Tjänsten kommer innefatta kontakter med kunder, medarbetare och leverantörer vilket ställer höga krav på din förmåga att samarbeta och kommunicera.

Då tjänsten kan innebära resor inom landet är B-körkort ett krav.

Dela väg med oss Inom Svevia delar vi med oss av kunskap och drar nytta av varandras styrkor. Genom att samspela får vi nya kundinsikter, blir mer effektiva och affärsmässiga. Hos oss har du även stora utvecklingsmöjligheter och får som anställd tydliga prestationsmål, stimulerande arbetsuppgifter och möjlighet att utvecklas tillsammans med branschens ledande specialister. Vi ger dig garanterat en utmanande vardag där du kan göra skillnad och få igenom dina idéer! Har du rätt kompetens ger vi dig stor frihetsgrad. Då är det lika lätt att få ansvar som att ge. Genom att ta ansvar kan du lägga grunden för en snabbare karriär.

Svevia tänker även nytt och hållbart. För oss är det lika viktigt att vara lyhörd för kundernas behov som att erbjuda hållbara lösningar utifrån miljöhänsyn, säkra arbetsplatser, etik och moral. Se detta som din chans och möjlighet att påverka byggbranschen i Sverige, nu och på lång sikt. Vårt mål är att avancera på marknaden och visa vad vi är bäst på. Som ett av landets största väg- och anläggningsföretagen vill vi ha de bästa medarbetarna. Var med på vägen och gör skillnad.

Ansökan: Vi kommer att granska ansökningarna löpande så du är välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vill du veta mer om tjänsten kan du kontakta vår entreprenadingenjör Marcus Selander 040-28 79 33, projektchef Fredrik Boström 019-16 50 55 eller arbetschef Marie Eriksson 040-28 83 73. Fackliga företrädare når du via Svevias växel 08-404 10 00.

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2016-10-28

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Fredrik Boström, projektchef +46 019-16 50 55
Marcus Selander, entreprenadingenjör +46 040-28 79 33
Marie Eriksson, arbetschef +46 040-28 83 73

Företag
Svevia

Adress
Svevia
Box 4018
17104 Solna

Kontorsadress
Svevias Huvudkontor Svetsarvägen 8A

Jobbnummer
3139765

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Svevia

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Svevia: