Administratör till AK Schakt o Entreprenad

Tillväxt Botkyrka AB / Ekonomiassistentjobb / Botkyrka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Botkyrka, Salem, Ekerö, Huddinge, Södertälje eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Tillväxt Botkyrka AB i Botkyrka, Salem, Ekerö, Huddinge, Södertälje eller i hela Sverige

AK schakt o entreprenad AB är en av Stockholms ledande aktörer inom schakttransporter. Företaget ingår i Lotuskoncernen tillsammans med Lotus maskin & Transport, Rivners , Lodab demolering , Rivab i Göteborg samt Rivners Håltagning och Rivners sanering. Koncernen har de senaste åren utvecklats till en av Sveriges största utförare av rivningsarbete, transporter och avfallshantering. Vi bedriver verksamhet över hela landet och har kontor i Stockholm, Göteborg, Laxå, Piteå och även Helsingfors och Vasa i Finland. Efterfrågan på våra tjänster blir ständigt större och vi söker nu efter en administratör som vill växa tillsammans med oss. Som administratör hos oss kommer du vara en viktig kugge i att etablera och förbättra det administrativa arbetet.

Vi har en målsättning om att vara Sveriges bästa arbetsgivare. Hos oss ska de anställda trivas och må bra. Därför lägger vi stor vikt vid vårt arbetsmiljöarbete och vi förutsätter att du delar vår syn på ett sunt arbetsklimat. Vi är en organisation i ständig rörelse framåt och som en del i vårt lag har du stor möjlighet att påverka företagets nästa steg. Vi uppskattar dina åsikter och ser din kunskap och dina erfarenheter som en naturlig del i verksamhetens utveckling.

Som Administratör på AK Schakt o Entreprenad kommer du bland annat:

• Hantera återapportering av följesedlar
• Arbeta med prissättning av ordrar
• Ansvara för fakturering & arkivering
• Etablera administrativa processer - eftersom din tjänst är ny på företaget

Du kommer ha huvudansvaret för det administrativa arbetet i företaget. Vi är ett litet team på ungefär 10 personer och du kommer ha daglig kontakt med alla och ska agera spindeln, och vara en stödfunktion till dina kollegor. Du kommer arbeta i tätt samarbete med din närmaste chef.

Publiceringsdatum
2020-11-04

Kvalifikationer
• 3 års erfarenhet av administrativt arbete
• Arbetat med fakturering eller andra ekonomirelaterade arbetsuppgifter
• Svenska på professionell nivå både i tal & skrift

Vi söker dig som:

• Du har en pedagogisk ådra och en vilja att utveckla rutiner och arbetssätt
• Har god förmåga att arbeta strukturerat - Slutföra en uppgift innan du påbörjar nästa
• Trivs med att vara självständig och ta egna beslut
• Ser lagets arbetsbehov utöver dina egna arbetsuppgifter

Meriterande om du:

• Branscherfarenhet inom schakt, anläggning åkeribranschen
• Mobilast
• Körkort B (15min tunnelbana)

Övrig information
Start: Omgående
Arbetstider: 40h arbetsvecka, ordinarie arbetstid förlagd någon gång kl 06-17
Placering: Kontoret i Norsborg, där vi sitter tillsammans några av våra systerbolag
Anställningsform: Heltid tillsvidare, 6 månaders provanställning
Ansökan: (https://jobb.tillvaxtbotkyrka.com/jobs/preview/3e6d1fcd-7884-41b1-b4a6-809ad3735ef3)

OBS! För att gå vidare till nästa steg kräver vi ett personligt brev som beskriver dig, vad du kommer bidra med, varför du söker den här rollen & varför du vill arbeta hos oss.

Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-04-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Tillväxt Botkyrka AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Tillväxt Botkyrka AB (org.nr 559158-0732), http://www.tillvaxtbotkyrka.se

Arbetsplats
Tillväxt Botkyrka

Jobbnummer
5429538

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Tillväxt Botkyrka AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Tillväxt Botkyrka AB: