Administratör till Accountor i Karlstad

Accountor Ekonomi & Rådgivning AB / Ekonomiassistentjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Accountor Ekonomi & Rådgivning AB i Karlstad, Karlskoga, Götene, Örebro, Haninge eller i hela Sverige

Till Accountors kontor i Karlstad söker vi en administratör/ekonomiassistent till redovisningsteamet.

Vad erbjuder vi?
På kontoret i Karlstad arbetar omkring 40 personer och här råder en familjär stämning med härligt arbetsklimat och rolig atmosfär.
I rollen får du förtroende att jobba under eget ansvar och du kommer ha en framträdande och viktig roll på kontoret, både internt gentemot anställda och utåt mot kunder och leverantörer.
På Accountor stöttar vi varandra och hjälps åt. Vi tror också på ett arbetssätt där möjligheten till ett balanserat familje- och arbetsliv ses som en självklarhet.

Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer vara ansvarig för alla de dagliga kontorsgöromålen t.ex. beställningar/kontakt med leverantörer, växel och ansvarar att kontoret är representativt. Du kommer vara delaktig i pågående aktiviteter och event. Du kommer även stötta dina kollegor och team managers med administrativa arbetsuppgifter. Utöver detta kommer du även jobba med enklare ekonomiuppgifter såsom leverantörsreskontra.

Vad söker vi?
Du har förmodligen tidigare erfarenhet av administration på något sätt. Om du har förståelse för grundläggande ekonomi är det ett plus men inget krav.
Som person är du självgående och gillar ordning och reda och struktur. Du gillar när det händer nya saker och älskar att förmedla service. Du är bekväm i att hantera Microsoft Office- paketet.

Låter det här intressant? Vi intervjuar löpande så ansök gärna redan idag. Vid eventuella frågor kontakta Madeleine 010-.?161 38 14 eller Charlotte 010-161 38 08.

Publiceringsdatum
2019-05-24

Om företaget
Accountor ingår i en internationell koncern och är en av norra Europas största fullservicebyråer inom ekonomi, lön och HR. I Sverige är vi mer än 300 anställda på nio orter och vi är alla drivna av vår passion för att skapa resultat och strävan efter att nå framgång tillsammans med våra kunder. Vårt uppdrag är att hjälpa våra kunder att dra fördelar av digitaliseringen kring deras redovisning, lön och HR för att deras verksamhet ska utvecklas, växa och nå längre än sina konkurrenter. Men Accountor är mer än bara siffror - vi engagerar oss i människor, bryr oss om varandra och vågar visa känslor. Med vår idé kring ledarskap utvecklar vi inte bara våra kunder utan också oss själva.

Vi erbjuder friskvårdsbidrag och har självklart kollektivavtal vilket medför tjänstepension. Vi tillämpar sex månaders provanställning.
Välkommen med din ansökan och bli en del av ett fantastiskt team!

Welcome to Accountor - We create flow




Administratör Karlstad

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-06-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Katarina Brygiewicz

Företag
Accountor Ekonomi & Rådgivning AB

Adress
Accountor Ekonomi & Rådgivning AB
S:t Eriksgatan 113
11181 Stockholm

Kontorsadress
S:t Eriksgatan 113

Jobbnummer
4819198

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Accountor Ekonomi & Rådgivning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Accountor Ekonomi & Rådgivning AB: