Administratör (tidsbegränsad anställning)

Stockholms Universitet / Administratörsjobb / Stockholm
2020-10-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör (tidsbegränsad anställning)" (publicerad 2024-05-14) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Stockholms Universitet i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Sollentuna, Täby eller i hela Sverige

vid Institutionen för folkhälsovetenskap. Sista dag att ansöka är 2020-11-08.

Institutionen för folkhälsovetenskap är en ny institution vid Samhällsvetenskapliga fakulteten med omkring 70 anställda. Vi erbjuder en dynamisk, tvärvetenskaplig och internationellt framstående forskningsmiljö. Vid institutionen finns två centrumbildningar: Centrum för forskning om ojämlikhet i hälsa (CHESS) samt Centrum för socialvetenskaplig alkohol- och drogforskning (SoRAD). Vi bedriver även utbildning i folkhälsovetenskap på grundnivå, avancerad nivå och forskarnivå.

Publiceringsdatum
2020-10-23

Dina arbetsuppgifter
Sommaren 2021 kommer verksamheten att flytta till det nya universitetsområdet Albano. Dina arbetsuppgifter består av att hjälpa till med planering och praktiskt arbete inför, under och efter flytten. Du är behjälplig med olika praktiska förberedelser samt erbjuder stöd till medarbetare på institutionen. Även andra administrativa arbetsuppgifter ingår i arbetet. Arbetet kommer till största delen att ske på plats på institutionen.

Du rapporterar till administrativ chef och arbetar i nära samarbete med den administrativa personalgruppen.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har högskoleutbildning. Erfarenhet av administrativt arbete inom universitet eller högskolesektorn är meriterande. Då vi har internationella medarbetare ska du ha en god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på såväl svenska som engelska. Erfarenhet av arbete med administrativa system som används på Stockholms universitet är meriterande.

Det är viktigt att du är självgående och har lätt för att ta egna initiativ. Du har servicekänsla och en god samarbetsförmåga. Du är flexibel och lösningsorienterad.

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Anställningsvillkor
Anställningen avser heltid och är tidsbegränsad till och med september 2021. Stockholms universitet tillämpar individuell lönesättning, ange därför gärna löneanspråk. Tillträde snarast.

Stockholms universitet strävar efter att vara en arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Närmare information om anställningen lämnas av administrativ chef Jenny Eklund tfn 08-674 79 70, jenny.eklund@su.se.

Fackliga företrädare
Ingrid Lander (Saco-S), tfn 0708-16 26 64, saco@saco.su.se, Alejandra Pizarro Carrasco (Fackförbundet ST/Lärarförbundet), tfn 08-16 34 89, alejandra@st.su.se, samt seko@seko.su.se (SEKO).

Så ansöker du
Du söker anställningen via Stockholms universitets rekryteringssystem. Du som sökande ansvarar för att ansökan är komplett i enlighet med annonsen och att den är universitetet tillhanda senast sista ansökningsdag.

Bifoga endast personligt brev och CV. Kopior på betyg och intyg tar du med vid en eventuell intervju.

Anvisningar för sökande finns på webbsidan: att söka en anställning.

Välkommen med din ansökan!

Stockholms universitet bidrar till det hållbara demokratiska samhällets utveckling genom kunskap, upplysning och sanningssökande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Individuell lönesättning.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-11-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Stockholms Universitet

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Stockholms Universitet (org.nr 202100-3062), http://www.su.se

Arbetsplats
Stockholms universitet

Jobbnummer
5413562

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Stockholms Universitet

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Stockholms Universitet: