Administratör, storkundsavdelningen

Damco Sweden AB / Företagsförsäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla företagsförsäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Damco Sweden AB i Göteborg, Stockholm eller i hela Sverige

Administratör, storkundsavdelningen
Damco är ett globalt transport-/speditionsföretag som ingår i AP Möller Maersk koncernen. Tjänsten är placerad på vårt kontor i Arendalsområdet i Göteborg.
Vår ambition är att vara transport-& logistikbranschens bästa speditionsföretag!
Customer Service SCM är kontaktpunkten för våra storkunder när det gäller sjötransporter import. Vi eftersträvar långsiktigt samarbete med våra kunder där vi som en professionell partner inom transport, logistik och spedition utför våra uppdrag med hög kvalitet och enastående service.
Avdelningen består av 4 motiverade och internationellt inriktade Client Coordinators. Tillsammans erbjuder vi förstklassig service till alla våra kunder. Vi förstärker nu teamet ytterligare med en temporär heltidstjänst med start omgående.
Nu söker vi dig som har ett par års administrativ erfarenhet, gärna från spedition/logistik. Du kommer i första hand att assistera våra Client Cordinator med administratiav uppgifter såsom avisering, transportbokning, fakturering, betalning av leverantörsfakturor mm.
Den ideala kandidaten har följande kvalifikationer:
• Kan hantera kundrelationer på ett professionellt sätt.
• Goda kommunikationsfärdigheter.
• Ett par års administrativ erfarenhet, gärna internationell spedition/logistik.
• God datorvana, erfarenhet från arbete i SAP är meriterande.
• Mycket god svenska och engelska i både tal och skrift.
Vi förväntar oss också att du:
• Trivs att arbeta i grupp.
• Har ambitionen att göra ett utmärkt jobb och kunna periodvis hantera större arbetsbelastning utan att tumma på samarbetet med kunder, kollegor och andra inblandade.
• Har viljan och kapaciteten att ta ansvar och leverera utifrån satta mål.
• Kan arbeta självständigt, men samtidigt alltid sätta "vi" före "jag".
• Känner stolthet över att alltid leverera resultat av högsta kvalitet.
• Är kreativ och välkomnar förändringar.
• Har ett intresse av de finansiella aspekterna av den dagliga verksamheten.

Publiceringsdatum
2011-02-02

Körkortskrav
B

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
Tjänsten är en tidsbegränsad anställning med tillträde så fort som möjligt och med slutdatum 30 apri

Tillträde
Omgående

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-02-06
Tjänsten söks via vår hemsida www.damco.com under Jobs.
Sista ansökningsdag är 6 februari 2011.
Tjänsten söks via vår hemsida www.damco.com under Jobs.
För mer information om tjänsten vänligen kontakta:
Ella Tarawi, t f Assistant manager Customer Service SCM
Telefonnummer: 031- 751 23 46 eller ella.tarawi@damco.com
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Ella Taraw 031- 751 23 46, ella.tarawi@damco.com

Företag
Damco Sweden AB

Adress
Damco Sweden AB
Box 1011
40521 GÖTEBORG

Kontorsadress
Mölndalsvägen 24

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-7512400

Jobbnummer
839961

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Damco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Damco Sweden AB: