Administratör, storkundsavdelningen
Damco Sweden AB / Företagsförsäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla företagsförsäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Damco Sweden AB i Göteborg,
Stockholm eller i
hela Sverige Administratör, storkundsavdelningen
Damco är ett globalt transport-/speditionsföretag som ingår i AP Möller Maersk koncernen. Tjänsten är placerad på vårt kontor i Arendalsområdet i Göteborg.
Vår ambition är att vara transport-& logistikbranschens bästa speditionsföretag!
Customer Service SCM är kontaktpunkten för våra storkunder när det gäller sjötransporter import. Vi eftersträvar långsiktigt samarbete med våra kunder där vi som en professionell partner inom transport, logistik och spedition utför våra uppdrag med hög kvalitet och enastående service.
Avdelningen består av 4 motiverade och internationellt inriktade Client Coordinators. Tillsammans erbjuder vi förstklassig service till alla våra kunder. Vi förstärker nu teamet ytterligare med en temporär heltidstjänst med start omgående.
Nu söker vi dig som har ett par års administrativ erfarenhet, gärna från spedition/logistik. Du kommer i första hand att assistera våra Client Cordinator med administratiav uppgifter såsom avisering, transportbokning, fakturering, betalning av leverantörsfakturor mm.
Den ideala kandidaten har följande kvalifikationer:
• Kan hantera kundrelationer på ett professionellt sätt.
• Goda kommunikationsfärdigheter.
• Ett par års administrativ erfarenhet, gärna internationell spedition/logistik.
• God datorvana, erfarenhet från arbete i SAP är meriterande.
• Mycket god svenska och engelska i både tal och skrift.
Vi förväntar oss också att du:
• Trivs att arbeta i grupp.
• Har ambitionen att göra ett utmärkt jobb och kunna periodvis hantera större arbetsbelastning utan att tumma på samarbetet med kunder, kollegor och andra inblandade.
• Har viljan och kapaciteten att ta ansvar och leverera utifrån satta mål.
• Kan arbeta självständigt, men samtidigt alltid sätta "vi" före "jag".
• Känner stolthet över att alltid leverera resultat av högsta kvalitet.
• Är kreativ och välkomnar förändringar.
• Har ett intresse av de finansiella aspekterna av den dagliga verksamheten.
Publiceringsdatum2011-02-02KörkortskravB
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
Tjänsten är en tidsbegränsad anställning med tillträde så fort som möjligt och med slutdatum 30 apri
TillträdeOmgående
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-02-06
Tjänsten söks via vår hemsida
www.damco.com under Jobs.
Sista ansökningsdag är 6 februari 2011.
Tjänsten söks via vår hemsida
www.damco.com under Jobs.
För mer information om tjänsten vänligen kontakta:
Ella Tarawi, t f Assistant manager Customer Service SCM
Telefonnummer: 031- 751 23 46 eller
ella.tarawi@damco.comAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktElla Taraw 031- 751 23 46,
ella.tarawi@damco.comFöretagDamco Sweden AB
AdressDamco Sweden AB
Box 1011
40521 GÖTEBORG
KontorsadressMölndalsvägen 24
KontaktuppgifterTelefonnummer: 031-7512400
Jobbnummer 839961
Observera att sista ansökningsdag har passerat.