Administratör som är duktig på affärssystem!
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Företagsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla företagsekonomjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vill du ha en arbetsdag fylld av att utföra administrativa uppgifter som inkluderar sammanställning av rapporter och hantering av affärssystem? Då har vi på Adecco Office & HR ett konsult uppdrag till dig på ca 3-6 månader på en myndighet i Stockholms City! Uppdraget startar den 9 januari.
Hur ser din arbetsdag ut?
Förbereda skadeärenden som ska lämnas över till skadehandläggare utifrån vissa kriterier. Detta sker i datoriserat affärssystem som du har tidigare erfarenhet av. En stor del av arbetsuppgifterna är att hjälpa till att lägga in nya betalplaner till exempel.
Vem trivs här?
Är du duktig på att registrera och korrigera uppgifter i något affärshanteringssystem eller i Excelrapporter har du kommit rätt. Gillar du dessutom att gå igenom olika Excelark och ta reda på vad som inte stämmer jämfört med föregående rapportering kommer du trivas med dina uppgifter. Andra uppgifter som du sköter självständigt är att kopiera, dokumentera och arkivera.
Men förutom dokumentering ingår det mycket kundkontakter också i tjänsten. Om du inte tycker att det är jobbigt att prata på telefon med kunder kommer du att uppleva att jobbet är omväxlande på ett positivt sätt. Ha kommunikation gentemot EKNs Back-office och förståelse för det arbete som ligger där.
Att du talar god engelska eftersom våra kunder befinner sig i andra länder är en självklarhet.
Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas 9 januari. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden AB.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån eller klicka på följande länk:
http://www.adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1446581Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Cilla Orban på 08-598 981 54.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2011-12-18Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 60
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-100 500
Jobbnummer 1108842
Observera att sista ansökningsdag har passerat.