Administratör sökes till välkänt spelbolag i Göteborg

Framtiden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Vi söker dig som gillar att arbeta med administrativa uppgifter åt ett välkänt företag i Göteborg.

Dina arbetsuppgifter
För vår kunds räkning söker vi nu dig som vill jobba som administratör med start omgående. Detta är ett konsultuppdrag på 1-2 månader med chans till förlängning. Placering är i centrala Göteborg och du förväntas att arbeta som ett stöd till kollegor på avdelningen. I rollen som administratör kommer du att arbeta mot många olika personer och du kommer att ha hand om bland annat korrekturläsning av erbjudanden mot kund, du kommer att assistera personalen med att packa kuvert med gåvor till företagets kunder och vara lite spindeln i nätet där du kommer att assistera dina kollegor genom att avlasta dem med deras arbetsuppgifter. Låter det som att du passar in? Tveka inte, sök redan idag.



Om företaget
Företaget är ett av Sveriges största som riktar sig mot föreningslivet och stöttar dem genom att samarbeta med föreningar och ta fram lösningar för att svenskt föreningsliv ska utvecklas och tjäna pengar.

Det är genom lotteriprodukter som medlemmarn tjänar pengarna som bidrar till att de kan fortsätta bedriva sin verksamhet. Företagets allra mest kända produkt är BingoLotto och den som har funnits med ända sen starten för över 25 år sedan. De lite nyare tillskotten i Folkspels-familjen är Sverigelotten och BingoLottos Julkalender. Allihop är fantastiska produkter med enorm potential att inbringa välbehövligt klirr i föreningskassorna.

Din profil
Du som söker ska ha ett stort intresse för administrativa uppdrag och ha drivet och viljan att hjälpa dina kollegor. Du ska också ha en god datavana då stora delar av dina arbetsuppgifter innefattar datoranvändande. Vi ser också att du ska ha en socialkompetens, vara prestigelös och vilja ta dig framåt.

Skallkraven för tjänsten är:

• Goda kunskaper inom Svenska i tal och skrift
• Datavana
• Excelkunskaper

Om oss
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.


Villkor
Start: Omgående
Lön: Enligt kollektivavtal
Ort: Göteborg
Välkommen med din ansökan redan idag. Vi behandlar våra ansökningar löpande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader

Publiceringsdatum
2017-09-22

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-13
Ange följande referens när du ansöker: 13208
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Rebecca Bly rebecca@framtiden.com 0722-170391

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Östra Torggatan 2C
65224 Karlstad

Kontorsadress
Östra Torggatan 2C

Jobbnummer
3714773

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: