Administratör sökes till välkänd storbank

SJR / Butikssäljarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter, och vill därtill få in foten på en välkänd storbank? Då kan det vara dig vi letar efter!

SJR söker nu för kunds räkning en administratör, som kommer att ingå i en arbetsgrupp som hanterar privat- och företagskunder. Du kommer att arbeta med att kontrollera och hantera kundernas uppgifter som lagts in i bankens kundsystem, vilket innebär att du bland annat kommer att analysera och ta fram enklare beslutsunderlag utifrån kundernas status samt uppdatera och korrigera felaktiga uppgifter. Arbetet innebär kontakter inom teamet och andra enheter inom banken både i Sverige och i Baltikum.

Då banken står inför en implementering av en ny AML-policy, är det av yttersta vikt att kundernas uppgifter är korrekt inlagda och här kommer du att fylla en viktig roll.

Du kommer att ingå i ett team om 10 personer, och du kommer att sitta i Solna.

Lämplig bakgrund
Vi tror att du som söker denna tjänst har 1-3 års erfarenhet av administrativt arbete, och det är meriterande om du tidigare även arbetat inom bank/finans. Du har en god allmän systemvana, och har goda kunskaper i Excel. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska.

Som person tror vi att du är noggrann, strukturerad, snabblärd och effektiv, och du är bra på att snabbt sätta dig in i olika rutiner och sammanhang. Du är en öppen person med ett trevligt bemötande.

Vi ser fram emot din ansökan!

Bra att veta
Ovanstående är ett konsultuppdrag med start omgående och som pågår till 30 september 2018. Arbetstiderna är heltid och dagtid. Kunden är placerad i Solna. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag! Har du frågor rörande tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Gustav Kendel på 076-647 16 45.

Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Publiceringsdatum
2018-04-20

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gustav Kendel gustav.kendel@sjr.se +46 76-647 16 45

Företag
SJR

Adress
SJR
Humlegårdsgatan 20
11446 Stockholm

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 20, Stockholm

Jobbnummer
4096899

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR: