Administratör sökes till Uddevalla/Skövde

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Skövde
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Skövde, Tibro, Tidaholm, Götene, Skara eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Skövde, Tibro, Tidaholm, Götene, Skara eller i hela Sverige

Vi på Adecco ger dig en möjlighet att utvecklas och erbjuder nu en tjänst som administratör hos en av våra kunder i Uddevalla/Skövde.

Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att vara behjälplig med diverse administrativa uppgifter. Det kan exempelvis handla om kundfakturor i samband med försäljning. Mycket arbete sker i Excel via givna mallar. Du kommer att fungera som allt i allo och hjälpa till där det behövs. Du kommer även att arbete en del med omskrivning och ändringar i dokument. Du kommer även vid ett senare skede få mer ansvar för till exempel orderläggning och kommer att bli behjälplig vid anbudssvar, leveranser samt registrering i CRM-system, En annan uppgift du kommer att få är att göra uppföljningar på levererade produkter och tjänster.

Uppdraget är på heltid med start omgående och tjänsten kommer att börja med att du blir uthyrd av Adecco, om det är rätt person har kunden aviserat att de vill ta över anställningen. Placeringsorten är antingen Uddevalla eller Skövde, utifrån dina önskemål. 

Vem trivs här?
Du som tidigare har arbetat i några år med administration kring fakturor, ordrar och kundkontakt. Du har goda kunskaper i vanligare dataprogram som Officepaketet, och främst Excel, vi ser även gärna att du är flink i fingrarna. Det är meriterande om du har jobbat i något CRM-system tidigare. Du trivs med att arbeta ensam, är självgående och har förmågan att ta egna initiativ. Du har ett brett perspektiv på din arbetsplats och hjälper till där det behövs. Ditt strukturerade, effektiva och flexibla arbetssätt gör att du kommer att sätta dig in i arbetet snabbt. Du måste kunna börja jobba omgående.

Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka tjänsten!

Publiceringsdatum
2014-11-03

Arbetstider och omfattning
Heltid Dagtid, Heltid

Ersättning
Enligt Överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-12-02
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Klara Fransson

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Storgatan 50, vån 2
46130 TROLLHÄTTAN

Kontorsadress
Storgatan 50, vån 2

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2053619

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: