Administratör sökes till stort företag!

Framtiden AB / Administratörsjobb / Sundsvall
2016-06-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör sökes till stort företag!" (publicerad 2017-11-24) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Kramfors eller i hela Sverige

Gillar du att ha ordning och reda omkring dig samt är en fena på administrativa uppgifter?

Publiceringsdatum
2016-06-03

Arbetsuppgifter
Vår kund arbetar i projekt där temporära kontor byggs upp och där du som administratör kommer att få en egen kontorsplats utrustad med bärbar dator samt mobiltelefon.
I rollen som on site administratör hos vår kund kommer du att arbeta med varierande uppgifter så som; arkivering av viktiga dokument, hantera de anställdas tidrapporteringar, avlasta och hjälpa dina kollegor i deras arbeten efter anvisning, hålla kontakten med underleverantörer för att förmedla samt samla in information, personallistor innehållande uppdaterad information om de anställda samt protokollförande i möten mm.
Som administratör hos vår kund kommer omfattningen av tjänsten att variera under projektets gång då du kommer att få en introduktion i starten som inte fyller en heltidstjänst. I takt med att du växer in i rollen samt att omfattningen av arbetsuppgifter ökar så kommer tjänsten att öka till 100%.

Om företaget
Vår kund är ett globalt ledande ingenjörsbolag inom bland annat industri och pappersbruk.
Mer information om vår kund ges vid eventuell intervju.

Profil
Vår kund söker nu dig som passar in på följande beskrivning;
• God datavana i bland annat Excel och word.
• Då företaget är ett globalt företag där man samarbetar tätt mellan länderna så är goda engelska kunskaper i både tal och skrift ett krav.
• Då siten ligger en bit utanför Timrå och saknar kommunaltrafik så är b-körkort samt tillgång till bil ett måste för att kunna ta sig till och från arbetet.

Som person behöver du vara strukturerad, ansvarstagande, ha skinn på näsan samt vara postitiv och driven.

Om företaget
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Anställningsvillkor
Start: Augusti 2016
Omfattning: deltid med ökning till heltid
Lön: enligt ök
Tider: 08-17
Ort: Timrå

Urval sker löpande, skicka din ansökan idag!

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-06-27
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 8072
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Madelene Höglund madelene@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Östra Torggatan 2 C
65224 Karlstad

Kontorsadress
Östra Torggatan 2 C, Karlstad

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2888186

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: