Administratör sökes till spännande startup!
Academic Work Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du nyligen utexaminerad från universitetet och redo att ta nästa steg i ditt yrkesliv? Trivs du i en bred roll, är självgående och motiverad att driva dig själv och företaget framåt? I så fall är det här rätt roll för dig! Vår kund är ett spännande startup bolag där du får du möjlighet att ta steget in i arbetslivet i en roll där ingen dag är den andra lik.
OM TJÄNSTEN
Det är en internationell startup med huvudkontor i Stockholm som erbjuder prisvärd, högkapacitets mobilkonnektivitet till alla delar av världen, vare sig det är i urbana eller lantliga områden.
I denna roll kommer du att arbeta med olika administrativa uppgifter. Du kommer att bistå Head of Corporate Affairs med dagliga uppgifter, vilket kan innefatta allt från arbete med Microsoft Office, bokning av resor till administration av kvitton. Det är en mångsidig roll där du även kommer att lära dig att uppdatera företagets sociala mediekanaler och hjälpa till att planera evenemang. Framför allt kommer du att ges chansen att växa i din roll och avancera i din karriär, då du kommer att få se många sidor av en start-up och utveckla nära relationer med alla avdelningar. Inga dagar är desamma, och detta är en perfekt tjänst för dig som är motiverad, snabb på att lära dig och söker en flexibel, utmanande och rolig arbetsplats.
Du erbjuds:
• Gå med i en spännande arbetsplats med en kombination av kontors- och distansarbete.
• Arbeta i en snabbt växande internationell start-up.
• Bidra till att organisera evenemang i Sverige eller utomlands.
• Var en del av ett nära, högkvalificerat och ambitiöst team.
• Avancera i din karriär och roll samtidigt som du lär dig alla aspekter av en start-up.
ARBETSUPPGIFTER
Publiceringsdatum2024-02-15Dina arbetsuppgifter• Administrativa uppgifter såsom att schemalägga möten, granska kvitton och organisera kontorsdokumentation.
• Skapa och uppdatera dokument i Microsoft Office.
• Skapa och publicera innehåll för sociala medier eller webbplatsen.
• Hjälpa till att organisera evenemang som äger rum i Sverige eller utomlands.
• Boka resor.
• Dagliga kontors- och assistentuppgifter.
VI SÖKER DIG SOM
• Har tidigare erfarenhet av liknande uppgifter.
• Har kunskap av Microsoft Office.
• Besitter goda kunskaper i både skriftlig och muntlig kommunikation på svenska och engelska, då arbetet sker på båda språken.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
• Ambitiös och självgående
• Villig att lära och ställa frågor
• Bra lagspelare
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Ersättning Enligt avtal
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-03-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15100803".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450),
http://www.academicwork.se Arbetsplats Academic Work
Jobbnummer 8471872
Observera att sista ansökningsdag har passerat.