Administratör sökes till Samhällsbyggnads förvaltning
Malmö Personal AB / Assistentjobb / Landskrona
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla assistentjobb i Landskrona,
Svalöv,
Kävlinge,
Helsingborg,
Bjuv eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Malmö Personal AB i Landskrona,
Svalöv,
Kävlinge,
Helsingborg,
Bjuv eller i
hela Sverige Malmö Personal arbetar med fokus på personalförsörjning, inhyrning av chefer, korttidsbemanning, Search och Headhunting samt Karriärändring. Malmö Personal är också samarbetspartners till Norlandias familjetjänster.Vi utgår från våra kontor i Malmö och Stockholm.Malmö Personal erbjuder via sina konsulter hög kompetens och lång erfarenhet inom rekrytering, uthyrning, karriärändring och förmedling av all kommunal personal.
Malmö Personal söker en administratör för inhyrning till en teknisk förvaltning i NV Skåne
Kvalifikationer:
Kommunal erfarenhet av diarieföring, arkivering och i övrigt förekommande arbetsuppgifter inom en teknisk förvaltning är ett måste. Ange gärna i ansökan vilka samhälls tekniska datorprogram som du har arbetat i tidigare. Du måste kunna uttrycka dig väl i i tal och skrift, vara strukturerad och flexibel och kan leverera resultat. Du måste ha adekvat utbildning för uppdraget
Omfattning är inhyrning 100% under ca 6 månader. Processerna går ibland snabbt, intresserade bör därför ansöka snarast.
Anställningsformer: Antingen anställd hos Malmö Personal eller inhyrd som underkonsult för ev. senare fast anställning hos kund. Vi söker nu dig som i första skedet vill axla konsultrollen.
Skicka din CV till länken nedan
Eller ring Connie Winsborn 072 313 88 00 för mer information
Lön/arvode: Ange löneanspråk i ansökan
Ersättning Fast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-07-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Malmö Personal AB (org.nr 556897-2524),
http://www.malmopersonal.se Arbetsplats Malmö Personal
Jobbnummer 8775496
Observera att sista ansökningsdag har passerat.