Administratör sökes till ett välkänt, välkomnande elbolag

2Complete AB / Datajobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla datajobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos 2Complete AB i Stockholm

Publiceringsdatum
2021-12-02

Arbetsuppgifter
Som Onboarding Specialist kommer du att arbeta med det administrativa arbetsuppgifterna som tillkommer vid uppstart av nya kunder. Det handlar bland annat om administration kring avtal, kontrakt med kund, och att leverans av tjänsten går till på rätt sätt och kommer ut i tid. Det finns en lista med sådant som ska administreras och vara i sin ordning för varje kund. Det kommer vara din uppgift att se till att allt detta görs och är i sin ordning.

Du kommer att ingå i ett team på ca 8 medarbetare, med 5 onboarding specialister samt 3 som arbetar med försäljning.

Du kommer ha stort eget ansvar över ditt arbete. Du kommer att samverka med dina kollegor. Till en början kommer allt arbete ske hemifrån.

Tjänsten är till en början ett konsultuppdrag, ett långsiktigt uppdrag med start omgående så snart vi hittar rätt person för tjänsten. Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag, med viss flexibilitet, frihet under ansvar.

Om företaget
Vår kund är ett ledande europeiskt energiföretag med verksamhet i över 40 länder. De arbetar för att involvera deras kunder och samhället i omställningen för en renare värld, genom att finna lösningar och resurseffektivisera energiförbrukning. Det är en platt organisation, där du med drivet och ambitionen har alla möjligheter att utvecklas.

Mer information om vår kund kommer att ges vi personlig kontakt med 2Complete.

Profil
Vi söker dig som tycker om att arbeta administrativt. Du har mycket goda kunskaper i både svenska som engelska. Du har mycket god datorvana och har arbetat i Office-paketet, samt är duktig i Excel, då mycket av arbetet sker i Excel. Vi ser gärna att du har erfarenhet av ett större datorsystem som exempelvis SAP. Vi tror att du som söker är noggrann, strukturerad och effektiv i ditt arbete.

Du som söker kanske kommer från el- eller telekombranschen och har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare. Du kommer ha intern dialog med nät- och elbolag vilket gör att vi även tror att du har en bra kommunikationsförmåga. Du är även flexibel och har inga problem med att arbeta i en miljö där förändringar mot förbättring sker.

Vidare ser vi att du är serviceinriktad och har en god samarbetsförmåga.

Är det dig vi söker? Ansök idag då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Matilda Dahlin.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-12-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
2Complete AB

Jobbnummer
6149246

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera på jobb från 2Complete AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2Complete AB: