Administratör sökes till Bravida Helsingborg

Bravida Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravida Sverige AB i Helsingborg, Åstorp, Höganäs, Landskrona, Ängelholm eller i hela Sverige

Strävar du alltid efter att utvecklas och vill du alltid bidra lite, lite mer? Får du energi av omväxling och snabbt tempo i en vänlig miljö? Hos oss får du frihet under ansvar att överträffa kundernas förväntningar genom din kunskap, ditt driv och ditt intresse. Nu söker vi en serviceinriktad administratör till vår VS avdelning i Helsingborg.

Om jobbet

Vi söker dig som vill vara med och utveckla vår verksamhet i Helsingborg! Vi söker dig som administratör med förmågan att skapa ordning och reda, som trivs i en samordnande roll och som har kunskap om löner och installationsbranschen. Arbetet omfattar i stora drag ekonomi- och löneadministration med följande huvudsysslor:

• Bemöta kunder via telefon på ett serviceinriktat sätt
• Sköta fakturering och vissa inköp
• Registrera löner och nya kunder
• Löpande kund- och leverantörsreskontra
• Personaladministration (utbildningar etc.)
• Dagligen ansvara för verksamheten genom att rapportera avvikelse och följa upp ärenden i samråd med avdelningschef.

Som administratör hos oss har du en viktig nyckelroll. Du är ett stöd i ekonomifrågor till både avdelningschef och projektledare och arbetar med ekonomiuppföljning samt ansvarar för bevakning av kundfakturor. I din roll har du stor variation i din vardag och du har mycket kontakt med våra medarbetare, kunder och administratörer på övriga Bravida kontor. En till två gånger per år får du även träffa övriga administratörer i regionen för erfarenhetsutbyte och utveckling.



Vem är du?

Vi söker dig som har ekonomisk utbildning och tidigare erfarenhet av ekonomi-, personal- och löneadministration. Du kommer att arbeta i flera IT-system och hantera administrativa uppgifter, varför god kunskap inom Excel och officepaketen är ett krav. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av Installationsavtalet och ekonomisystemet Agresso.

För att trivas i rollen tror vi att du är van att självständigt planera och strukturera ditt arbete inom givna tidsramar och deadlines. Däremot har du inga problem med snabba förändringar och att snabbt omprioritera ditt arbete. Du har ett naturligt behov av ordning, är noggrann samt strävar efter att hela tiden effektivisera och förbättra dig och ditt arbete. Vi ser det viktigt att du bidrar till vår teamkänsla och att driva teamet framåt.

Om Bravida

Bravida är störst i Norden inom installation och service av de funktioner som ger fastigheter liv. Våra huvudsakliga teknikområden är el, vs och ventilation. Vi hjälper även till med teknisk fastighetsdrift i alla typer av fastigheter och anläggningar.

Mer om Bravida: www.bravida.se

Vårt erbjudande till dig: www.bravida.se/att-jobba-pa-bravida/

Ansök
Varmt välkommen med din ansökan till oss senast den 30 september 2022, vi kallar till intervjuer löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Du skickar in ditt CV och personliga brev genom att klicka på knappen Ansök nedan.

Vi undanber oss kontakt med rekryteringsföretag i denna rekryteringsprocess.

Kontaktperson

Gustaf Ström

042-16 76 94

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2022-09-09

Ersättning
Enligt Avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-09-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravida Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravida Sverige AB (org.nr 556197-4188), http://www.bravida.se

Jobbnummer
6965598

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravida Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravida Sverige AB: