Administratör sökes som älskar struktur & brinner för förstklassig service!

Vincent Schafflers Husbil och Husvagn AB / Ekonomiassistentjobb / Varberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Varberg, Falkenberg, Kungsbacka, Halmstad, Mölndal eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Vincent Schafflers Husbil och Husvagn AB i Varberg, Kalmar eller i hela Sverige

Älskar du att ge förstklassig service och brinner du för administration?
Har du viljan att lära, motivationen att lyckas och är du sugen på att prova på något du aldrig gjort förr? Då är det dig vi söker!
Erfarenhet och kunskap är värdefullt men vi värdesätter din personlighet högt och ser därför alla profiler som intressanta kandidater.

Vincents har sedan verksamhetsstarten 2000 målmedvetet arbetat för att skapa en attraktiv arbetsmiljö och positiv företagskultur med övertygelsen om att arbetsglädje ger kostnadseffektivitet och lönsamhet. Personalen är Vincents viktigaste tillgång och utmärkelserna från Great Place to Work® är ett kvitto på att vi är en riktigt bra och attraktiv arbetsgivare.

Personalen är vår allra största tillgång. Vårt gemensamma engagemang och strävan efter 100% nöjda kunder och trygga affärer är en stor del av Vincents enorma framgång.

Vi söker nu en säljadministratör till vår säljavdelning som är strukturerad, gillar ordning och reda och är noggrann.
Hos oss blir en del av ett härligt team på 30 personer.


Om rollen:
Vi erbjuder ett spännande arbete i ett expansivt företag där du kommer att arbeta både självständigt och i lag och därför ska du vara en självklar teamspelare. Vi söker dig som vill ha en långsiktig anställning och en arbetsplats där du får lov att växa, vara självständig och utveckla teamet i rätt riktning.

Dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara support till våra säljare där du finns till för säljarna och våra kunder allt från första kontakt till leverans. I rollen som säljadministratör krävs det att du är duktig på återkoppling och ger snabba svar.

Under högsäsong (april-sept) har vi hög belastning på samtliga avdelningar på grund av hög efterfrågan, stort kundflöde och många affärer. Bästa tänkbara service, bra stämning och ett glatt humör genomsyrar vårt företag och det är viktigt att dessa egenskaper behålls även under stress.

Då arbetet erbjuder frihet under ansvar är det viktigt att du är självgående och ser vad som behöver göras och tar egna initiativ till det.


Om dig och din profil
Vi söker en person som är mycket strukturerad och gillar ordning och reda. Du ska ha ett sinne för att ha kunden i fokus och stötta våra säljare med administrativt stöd i deras dagliga arbete.

Du ska ha god social förmåga, vara prestigelös och öppensinnad med en positiv attityd. Du är bra på att samarbeta och bidrar till en god arbetsmiljö.
Är du dessutom glad, social och engagerad så kommer du passa mycket bra hos oss!


Dina främsta arbetsuppgifter är:
o Administrativa uppgifter kring försäljningen av husbilar och husvagnar
o Skicka kontrakt och avtal till köpare och säljare
o Kontrollera eventuella restskulder
o Uppföljning med köpare och säljare
o Samla in information från säljare
o Förse säljarna med underlag inför en leverans
o Ta emot inkommande samtal
o Kundkontakt i butiken och genom att svara i telefon/epost
o Det ingår även att se över kundområdet och se till att det ser presentabelt ut.

Som person tror vi att du är noggrann, effektiv och stresstålig. Vi ser gärna att du gillar problemlösning, är tydlig och är kommunikativ både med kollegor och kunder. Vi gillar personer som har mentaliteten att alla kan göra allt och gillar att hugga i där det behövs oavsett om det är din arbetsuppgift eller inte.

Vi vill att du har goda kunskaper i svenska (tal och skrift) och baskunskaper i engelska.
Är du dessutom glad, social och engagerad så kommer du passa mycket bra hos oss!

Vi tror att du - genom ditt engagemang och tillgänglighet - kan göra skillnad för hur våra kunder upplever Vincents Husbil & Husvagn.
Hos oss blir du inte bara en medarbetare och kollega utan även en ambassadör för vårt varumärke.



Publiceringsdatum
2023-02-27

Kravprofil för detta jobb
B-körkort
Grundläggande datakunskap (office-paket och google sheets)
Stresstålig
Brinner för att ge god service till kunder

Meriterande
Erfarenhet av försäljning i någon form
Erfarenhet av administrationsarbete

Detta får du hos oss
Arbetsglädje och trivsel
Friskvård (vi har eget företagsgym på plats med kostnadsfri träning och gemensamma träningspass några ggr/veckan)
Modern och sund företagskultur med fokus på LEAN och 5s
Möjlighet att ta med din hund till arbetet (policy och regler för hund på arbetsplats finns)
Hållbarhets fokus för både personal och vår miljö

Sök tjänsten redan idag då urval sker löpande.

Tjänsten är en tillsvidareanställning (6 månaders provanställning).
Arbetstider:
Vardagar mellan klockan 08.00-17.00



Vincents i Varberg är en av Sveriges största handlare av begagnade husbilar och fyller 23 år 2023.

Företaget har valt att satsa på professionell husbil- och husvagnsförmedling genom en unik "8-stegs förmedlingsprocess" baserat i LEAN och 5s. Detta innebär att våra personal upplever stabilitet och balans i sitt arbetsliv och våra kunder upplever maximal trygghet och smidighet genom beprövade rutiner och klara besked.

Vincents är en certifierat "Great Place to Work®" enligt undersökning "Sveriges bästa arbetsplatser" 2022.

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-03-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Vincent Schafflers Husbil och Husvagn AB (org.nr 556599-9231), http://https://www.vincents.se

Arbetsplats
Vincents Husbil och Husvagn AB

Kontakt
Platschef
Emma Dahlin
vincent@vincents.se
+46704718227

Jobbnummer
7490517

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Vincent Schafflers Husbil och Husvagn AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Vincent Schafflers Husbil och Husvagn AB: