Administratör sökes omgående till ledande bolag

Bravura / Receptionistjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.

Publiceringsdatum
2016-05-13

Företaget
Företaget är ett kundägt bank- och försäkringsbolag som är verksamma i hela Sverige. Företaget består av drygt 20 kundägda försäkringsbolag och har dotterbolag inom bland annat sak-, liv- och fondförsäkring samt bank och djurförsäkring. Den lokala närvaron hos företaget är stark och de har kontor på över 140 orter i Sverige. Företaget sätter höga mål och stöttar sina medarbetare för att nå dessa och lyckas i sitt arbetsliv. Atmosfären är varm och kamratlig. Det är en självklarhet att samarbeta och ställa upp varandra

Dina arbetsuppgifter
Som administratör kommer du att arbeta i ett team på 17 personer och du kommer att ha en flexibel roll där du stöttar dina kollegor när det behövs. Rollen innebär hantering av autogiroansökningar, övergripande administrativa uppgifter, posthantering samt inslag av telefonkontakt med kunder.

Anställningen är ett tillfälligt uppdrag som pågår från den 1/6 fram tills den 30/10.

Kvalifikationer
• Tidigare erfarenhet inom administration, exempelvis som receptionist
• Erfarenhet inom bank- eller försäkringsbranschen är meriterande
• God dator- och telefonvana
• Svenska och engelska i tal och skrift

Övrig information:

Start: 1/6
Plats: Helsingborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: administratör, försäkring, bank, service, admin, Helsingborg, hbg, receptionist, heltid, kontor

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-05-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Jakobsen 08-40024050 anna.jakobsen@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1283

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2843271

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: