Administratör sökes omgående till långsiktigt uppdrag i Kristian

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Kristianstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Kristianstad, Bromölla, Sölvesborg, Hässleholm, Östra Göinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Kristianstad, Sölvesborg, Hässleholm, Olofström, Hörby eller i hela Sverige

Trivs du med att arbeta administrativt och med varierade arbetsuppgifter? Då har vi arbetet för dig. Vi söker nu en kontorsadministratör till vår välkända kund, en statlig myndighet, i Kristianstad. Uppdraget beräknas påbörjas omgående och pågå till och med 2018-12-31. Chans till förlängning finns.

Dina arbetsuppgifter:
Rollen syftar till att ge stöd till chefer och medarbetare i administrativa och enklare ekonomiska frågor. Arbetsuppgifter som kan ingå i rollen listas nedan:

• Stöd i administrativa frågor vid planering och genomförande av det dagliga arbetet.
• Stöd vid budget- och uppföljningsarbete, sammanställning och uppföljning av viss statistik och rapporter.
• Administration, planering, beredning, bevakning samt uppföljning av ärenden och kontrakt.
• Stöd vid användare av IT-hjälpmedel.
• Stöd i fakturahantering.

Dina kvalifikationer:

• Minst gymnasieutbildning eller motsvarande.
• Ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
• God datorvana.
• God kunskaper i svenska avseende tal och skrift.

Vad vi erbjuder dig:

• En tjänst som breddar din administrativa profil och ger dig meriterande erfarenhet.
• En anställning på en välkänd statlig myndighet.
• Ett långsiktigt uppdrag med chans till förlängning.
• En heltidsanställning förlagd på vardagar och kontorstider.
• Kollektivavtal.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Våra tjänster finner du på följande sida

Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid med chans till förlängning

Publiceringsdatum
2017-03-27

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Fransson

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3398141

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: