Administratör sökes för uppdrag i Stockholm
Prime Professional Sverige AB / Administratörsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Prime Professional Sverige AB i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Botkyrka,
Huddinge eller i
hela Sverige Nu söker vi på Prime Professional dig administratör för kunds räkning i Stockholm.
Gillar du ett arbeta med varierande arbetsuppgifter där den ena dag inte är sig lik den andra?
Vill du ha ett flexibelt och ansvarsfullt arbete där det krävs struktur och noggrannhet?
Trivs du med att vara spindeln i nätet?
Då är det dig vi söker!
I en konsultroll är det givetvis viktigt att du har lätt för att anpassa dig och tycker det är kul med nya utmaningar.
Arbetsuppgifter
Som administratör har du ett varierat och självständigt arbete med inriktning på service och administration.
Tjänsten innebär att du kommer att hjälpa till på olika områden.
Exempel på arbetsuppgifter för tjänsten administratör är:
• Svara i telefon och mail.
• Ta emot beställningar.
• Hantera klagomål och reklamationer
• Stödja ISO arbete.
• Kontors koordinator.
Vem är du?
Du har en gymnasieutbildning.
Du har erfarenhet av administrativt arbete och har goda datakunskaper.
Vidare har du goda kunskaper i Officepaketet samt kunna hantera systemen:
VISMA administration och VISMA lön
Du talar och skriver svenska flytande och har en god kommunikationsförmåga gentemot kollegor och kunder.
Du är en självgående och engagerad person som gärna tar tag i saker och har en känsla för vad som behöver göras.
Som anställd konsult på Prime får du ta del utav våra kvalitetssäkrade anställningsvillkor och förmåner:
• Trygg anställning genom kollektivavtal.
• Friskvårdsbidrag.
• Engagerade konsultchefer.
• Möjligheten att påverka din arbetstid och ditt schema.
• Många varierande uppdrag.
• Utbildningar - Prime Academy.
• Rekryteringsbonus.
• Social samvaro som biokväll, julfest, midsommar middag mm.
Vi ser fram emot din ansökan. Ansök via ansökningsknappen via vår hemsida:
www.primeprofessional.se Vi tar inte emot ansökningar via e-post, tack.
Har du frågor om tjänsten ring gärna Victoria Machreki
Måndag- fredag kl. 08.00-17.00 på telefon: 08-470 70 25
Du är även välkommen att träffa oss på informationsmöte. Vi har öppet hus varje tordag kl.15.00 på Arenavägen 47,13 trappor, T-bana Globen. Ring på porttelefonen så släpper vi in dig.
Företagsbeskrivning
Prime Professional bemannar och rekryterar till arbetstillfällen inom Ekonomi, HR/Lön, Administration och Reception i hela Sverige.
Att arbeta som konsult hos oss innebär att du får chansen att bredda din kompetens och arbeta inom olika områden hos både privata och offentliga arbetsgivare efter dina önskemål. Att bli rekryterad innebär att du blir direktanställd hos något av våra kundföretag och får möjligheten att utvecklas inom just ditt område. Prime Professional är ett auktoriserat bemannings-och rekryteringsföretag som erbjuder delaktighet, trivsel, gemenskap med aktiviteter och stärkande konsultträffar. Vi arbetar nära våra konsulter och ger kontinuerlig handledning och uppföljning.
Är du en engagerad och driven person? Vi ser fram mot att få kontakt med dig.
Besök gärna vår hemsida
www.primeprofessional.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader
Publiceringsdatum2018-08-21ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-08-31
Ange följande referens när du ansöker: 3635
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktVictoria Machreki 08-470 70 25
FöretagPrime Professional Sverige AB
AdressPrime Professional Sverige AB
Box 10119
12128 Stockholm
KontorsadressBox 10119
Jobbnummer 4301839
Observera att sista ansökningsdag har passerat.