Administratör Servicedesk, deltid i Solna

Avanzera Bemanning / Butikssäljarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Till ett uppdrag hos en av våra kunder söker vi dig som vill arbeta deltid som administratör på servicedesk. Vår kund är en av Sveriges mest framgångsrika systemintegratörer. Detta är ett deltidsuppdrag på ca 30 %. Uppdraget ska påbörjas så snart som möjligt beräknas pågå till 2012-07-31 med möjlighet till anställning på heltid efter det. Arbetsplatsen är belägen i Solna.
Du får möjligheten att lära dig lite om tekniken runt nätverk och kommunikation samtidigt som du får en bra ingång till arbetslivet! Kanske är du studerande med planerad examen till sommaren.

Publiceringsdatum
2011-11-04

Dina arbetsuppgifter
Vi söker dig som gillar kundkontakt och tycker att service och IT-support är stimulerande. De ärenden du hanterar är av skiftande karaktär, såväl övervakning av driftkunders datakommunikation som felanmälningar från avtalskunder. Det är nödvändigt att du gillar problemlösning och att du är en social och ansvarsfull person som utmanas av att hitta den bästa lösningen för kunden.

Bakgrund
Personen vi söker är snarare en administrativ förmåga än en IT-tekniker. Det viktigaste är att du är ordningsam och klarar av att hantera många ärenden samtidigt. Gymnasiekompetens är ett krav och erfarenhet från olika serviceyrken är meriterande. Du har troligen någon erfarenhet från servicedesk, kundservice eller motsvarande. Du har lätt för att samarbeta men är också en självgående person som kan arbeta under eget ansvar. Vi sätter stort värde på positiv attityd och förmågan att kommunicera med olika personligheter.
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera.

Så ansöker du
Vid frågor är du välkommen att ringa ansvarig rekryterare Lisa Karbelius, 08-545 28 303. Vi tar emot din ansökan via platsansokan@avanzera.se . Vänligen ange referens "Servicedesk Solna". Sista ansökningsdag är 2011-11-14.
Ansökningshandlingarna kommer att behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-11-21
Ange följande referens när du ansöker: Servicedesk Solna
Ansökan kan skickas till e-postadress: platsansokan@avanzera.se

Kontakt
Lisa Karbelius, 08-545 28 303 (Direktnummer), 08-545 28 300 (Växel), platsansokan@avanzera.se

Företag
AVANZERA BEMANNING

Adress
AVANZERA BEMANNING
Box 853
10137 STOCKHOLM

Kontorsadress
Vasagatan 15-17
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 28 300
E-postadress: platsansokan@avanzera.se

Jobbnummer
1072079

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning: