Administratör Serviceavdelning

Part Construction AB / Inköpar- och marknadsjobb / Kalix
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Kalix, Haparanda, Luleå, Överkalix, Övertorneå eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Part Construction AB i Kalix, Överkalix, Sigtuna eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2024-06-20

Om företaget
Part Group är en familjeägd koncern med ca 500 anställda som omsätter omkring 1 miljarder kronor per år. Verksamhet bedrivs i bolagen PreBad AB, Altor Industrie, Isolamin Sweden AB, Space Interior Sverige AB och PCS Modulsystem AB. Huvudkontoret är beläget i Kalix där merparten av verksamheterna utgår från.
Vi erbjuder byggentreprenörer och fastighetsbolag prefabricerade lösningar till hotell, vårdhem och bostadsfastigheter. Vi har försäljningskontor i Arlandastad i Sverige.

Om tjänsten
Vi söker en administratör till vår serviceavdelning.
Du kommer att jobba i en arbetsgrupp bestående av servicekoordinatorer, materialansvarig, teamledare och servicechef.
Som administratör jobbar du med hantering av serviceordrar och administration runt dessa. I huvudsak innebär arbetsuppgifterna:
• Ta emot samt registrera felanmälningar
• Hantera reklamationer mot leverantörer
• Vara first linesupport till kunder
• Daglig kontakt med kunder via telefon samt ärendehanteringssystem
• Hjälpa till med fakturering
Tjänsten omfattar 100%
Vi erbjuder en arbetsplats med högt tempo och energi där du får möjlighet att bidra med din drivkraft.
Din profil/Vem söker vi:
Vi söker dig som har en relevant utbildning och erfarenhet av att jobba med administration och kundservice. Du är flexibel och kan lätt växla mellan arbetsuppgifter, trivs med att arbeta både självständigt och tillsammans med andra. Vi ser att du är strukturerad, noggrann och trivs med ett periodvis högt arbetstempo. Då tjänsten innebär många kontakter är det viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga men även hög integritet.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Kvalifikationer
• Relevant utbildning minst gymnasial
• Serviceinriktad, noggrann och strukturerad
• Lätt att lära och förståelse för industriell produktion
• Flexibilitet att kunna hoppa mellan olika arbetsuppgifter
• God kunskap i svenska både tal och skrift
God kunskap inom övriga nordiska språk meriterande
Meriterande:
• Tidigare erfarenhet av ärendesystem
• Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
Tycker du det här låter intressant? Intervjuer kommer att ske löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag!
Sista dag att ansöka är 31 Juli 2024.
Tillträde: Enligt överenskommelse
Placering: Kalix
Arbetstider: Dagtid
Omfattning: Heltid
Vi tror på mångfald och ser gärna både kvinnliga och manliga sökande samt sökande med annan kulturell bakgrund.
Din ansökan behandlas i enlighet med GDPR.
Vid frågor kontakta: Markus Nilsson, Servicechef, mail: markus.j.nilsson@partab.nu, nummer: 070-348 28 43.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-07-31
E-post: markus.j.nilsson@partab.nu

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Administratör Serviceavdelning".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Part Construction AB (org.nr 556212-0310)
Industrigatan 7 (visa karta)
952 31  KALIX

Arbetsplats
Partbyggen Entreprenad Partab AB

Jobbnummer
8762195

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Part Construction AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Part Construction AB: