Administratör/sekreterare till internationellt revisionsföretag
Jurek Rekrytering & Bemanning / Administratörsjobb / Göteborg
2016-08-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör/sekreterare till internationellt revisionsföretag " (publicerad 2016-08-22) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Publiceringsdatum2016-08-16Dina arbetsuppgifterVi söker nu för vår kunds räkning en administratör/sekreterare för en av revisionsavdelningarna. Det finns två sekreterare på denna avdelning och den ena ska nu vara tjänstledig från september 2016 till juni 2018 för studier och därför behöver vi tillsätta en vikarie på denna tjänsten på 75%.
Dina arbetsuppgifter kommer innefatta:
• Upprätta revisionsberättelser och stämm av protokoll
• Hantera ärenden mot Bolagsverket (upprätta protokoll för ändringar av styrelse mm samt ändringsanmälan)
• Vissa översättningar (engelska och ev. tyska)
• Fakturering till kund
• Hantera interna tidrapporter
• Hantera interna system för projektuppföljning och vara behjälplig med framtagande av underlag för uppföljning av nedlagd tid mm
• Hantera årsredovisningar och skicka in till Bolagsverket
• Korrläsa offerter/presentationer
• Diverse kontorsgöromål för service till medarbetare på avdelningen samt vara behjälplig med vissa bokningar (hotell, kurser, restaurang mm)
Vem är du?
Vi söker dig med minst gymnasiekompetens, gärna inom ekonomi samt arbetsliverfarenhet erfarenhet från revisionsbyrå eller liknande bransch. Som person är du glad och utåtriktad och sprider energi. Du är serviceinriktad och hjälpsam och du har ett proaktivt och handlingskraftigt angreppsätt som tycker om att ha många och varierande uppgifter. Du är öppen, prestigelös och flexibel och trivs i rollen där du även är spindeln i nätet. Vidare är du kommunikativ, organiserad och arbetar strukturerat. Du bör inte vara rädd för att hugga i när det behövs, högt som lågt.
Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet från ett liknande tidigare jobb.
Du erbjuds
Tjänsten ingår som en del i Jureks uthyrningsverksamhet och uppdraget omfattar 75 % som eventuellt kan övergå tll 100% på sikt och till en vikariatanställning hos kunden. Tjänsten önskas tillsättas omgående.
Uppdraget sträcker sig till och börja med till juni 2018 med stora chanser till förlängning. Vid frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Charlotta Isacson på telefon 0766331448 alternativt
charlotta.isacson@jurek.se . Intervjuer sker löpande. Välkommen in med din ansökan via vår hemsida,
www.jurek.se , redan idag.
Start:
Omgående
ErsättningEnligt ö.k
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-08-28
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 3870
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCharlotta Isacson
FöretagJurek Rekrytering & Bemanning
AdressJurek Rekrytering & Bemanning
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2996384
Observera att sista ansökningsdag har passerat.