Administratör/Samordnare till flera orter i Sverige

Lejonet & Partners i Göteborg AB / Administratörsjobb / Ospecificerad arbetsort
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Ospecificerad arbetsort eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Lejonet & Partners i Göteborg AB i Ospecificerad arbetsort

Arbetsledning i löpande drift i samråd med områdesansvarig samt att verka som samordnare mot kund.
Säkerställa och ansvara för att tjänsten levereras enligt avtal, vilket innefattar bland annat schemaläggning och planering.
Ansvara för att tillhandahålla aktuell och efterfrågad dokumentation om utbildningens resultat, utförande och kvalitetssäkring, samt för rapportering till kund.
Ansvara för att det finns praktikplatser för våra deltagare som ska få yrkespraktik eller arbetsplatsförlagd språkträning.
Stödja lärare med planering av undervisning och studiematerial, så att metoder och god praxis kring språk- och annan inlärning sprids.
Ansvara för att test, kartläggning samt bedömning utförs på ett professionellt och enhetligt sätt.
Att förstå vad som krävs och förmå arbeta så att kunder och deltagare ska känna sig nöjda
Att skapa en arbetsplats som utvecklar ett positivt medarbetarskap

För kunds räkning söker vi dig som:

Innehar minst eftergymnasial utbildning inom projektledning, administrativ samordning, HR eller alternativt högskoleutbildning med minst två års samhälls- pedagogisk- beteendevetenskaplig- eller ekonomisk inriktning.
Har minst fem års dokumenterad erfarenhet av att samordna och koordinera liknande verksamhet, som den nu aktuella. Med liknande verksamhet avses gymnasie- alternativt vuxenutbildning.
Har förmåga att kommunicera tydligt på svenska och engelska i tal och skrift. Är du flerspråkig är detta meriterande, särskilt utomeuropeiska språk.
Kan anpassa din kommunikation utifrån olika målgrupper och individer.
Har mycket goda kunskaper i att använda datorbaserade ordbehandlings- och presentationsprogram, e-post samt Internet.
Har erfarenhet av att arbeta med administration och/eller ekonomi.
Har erfarenhet av att arbeta med och följas upp mot uppställda mål.

I DENNA TJÄNST SER VI GÄRNA ATT DU HAR:

Bred kunskap om olika branscher och yrkesområden samt aktuell kunskap om arbetsmarknadens behov och efterfrågan, både övergripande och lokalt.
Erfarenhet av att leda andra
Erfarenhet av personal-, budget- och arbetsmiljöansvar
Vi ser gärna att du har egenskaper som stresstålig, gillar förändringsarbete och utvecklingsarbeten. Du är flexibel, lösningsorienterad där du alltid har ett leende och energi för att genomföra ditt arbete. Vi söker en samordnare som är lyhörd och som gillar att skapa förutsättning för god kommunikation och god arbetsmiljö.

Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper.

Lejonet är en välfärdsaktör med tydlig CSR-inriktning. Vi arbetar därmed med fokus på 7 specialistområden. Chefsrekrytering * Chef att hyra * Organisationsöversyner * Ledarutveckling * Karriärändring * Medarbetarskap och teaminsatser * Personalförsörjning * Utbildning. Lejonet har kontor i Malmö, Helsingborg och Stockholm. Bakom Lejonet finns en ägarstruktur som garanterar en ekonomisk stabilitet i företagets expansion.

Varaktighet, arbetstid
40%-60%

Publiceringsdatum
2018-09-10

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-10
Ange följande referens när du ansöker: "Administratör/samordnare

Företag
Lejonet & Partners i Göteborg AB

Adress
Lejonet & Partners i Göteborg AB
Box 60072
21610 Limhamn

Kontorsadress
Schaktungsgatan 5

Jobbnummer
4338387

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Lejonet & Partners i Göteborg AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Lejonet & Partners i Göteborg AB: