Administratör/resurssamordnare

Tingsryds kommun / Administratörsjobb (offentlig verksamhet) / Tingsryd
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb (offentlig verksamhet) i Tingsryd, Lessebo, Emmaboda, Växjö, Karlshamn eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Tingsryds kommun i Tingsryd, Växjö eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2010-11-12

Arbetsuppgifter
Äldreomsorgen söker ytterligare en administratör som kan stödja områdescheferna i deras administrativa processer. Äldreomsorgen i Tingsryd har under några år satsat mycket på att utveckla de administrativa stödsystemen, därför är det viktigt att du har lätt för att arbeta i olika typer av verksamhetssystem. I våra administratörers tjänster ingår även att arbeta i vår resursenhet. I resursenheten arbetar man med att planera, boka och administrera vikarietillsättningen för både äldre- och handikappomsorgen. Därför är det viktigt att du är serviceinriktad och kan se möjligheter och finna lös-ningar i olika bemanningssituationer.

Kvalifikationer
Lämplig akademisk utbildning och administrativ erfarenhet är ett krav. Det är en merit med erfarenhet av schema- och bemanningssystem och kännedom om vård och omsorgsverksamhet

Arbetstider och omfattning
Heltid Dagtid. Tidsbegränsad anställning, tillträde: 2011-01-03 Snarast eller enligt överenskommelse., upphör: Vikariatet 100% gäller tom 2011-12-15 i första hand men med möjlighet till förlängning.

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-11-29
Ange följande referens när du ansöker: A190926
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Jessika Svedberg, 0477-442 87

Facklig kontakt
Facklig företrädare nås via kommunens växel, 0477-441 00

Företag
Tingsryds kommun

Adress
Tingsryds kommun
Box 88
36222 Tingsryd

Jobbnummer
776872

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Tingsryds kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Tingsryds kommun: