Administratör/receptionist till PwC i Söderhamn

Öhrlings Pricewaterhousecoopers AB / Administratörsjobb / Söderhamn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Söderhamn, Bollnäs, Hudiksvall, Ockelbo, Gävle eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Öhrlings Pricewaterhousecoopers AB i Söderhamn, Bollnäs, Hudiksvall, Gävle, Falun eller i hela Sverige

Vi söker en engagerad administratör/receptionist till PwC i Söderhamn.
Idag vet de flesta att PwC är Sveriges största och ledande företag när det gäller revision, redovisning och rådgivning. Men vi är också en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Dels för att våra 60 000 klienter ger dig möjlighet att arbeta med både små och stora uppdrag inom alla sektorer. Dels för att du får chansen att arbeta sida vid sida med några av landets vassaste revisorer, konsulter och skatterådgivare.

Kan du kommunicera effektivt och leva dig in i andras situation? Och är du redo att ständigt lära nytt för att ge klienter och kollegor det stöd de behöver? Då kanske det är dig vi letar efter.

Vi är 60 st anställda inom kontorsområdet PwC Hälsingland med verksamhet på tre orter, Hudiksvall, Söderhamn och Bollnäs. Då vår administratör i Söderhamn kommer att gå i pension så behöver vi förstärka gruppen med en engagerad och driven administratör som kan skapa en bra kundkontakt i receptionen, ansvara för kontorets interna administration samt hantera administrativa delar i våra kunduppdrag.

Publiceringsdatum
2017-10-05

Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör/receptionist på PwC ska du vid vår reception skapa ett gott möte för kunder såväl som för medarbetare. Du kommer bl.a att ansvara för inköp av kontorsmaterial, post samt kontering av leverantörsfakturor. I ditt ansvarsområde ingår också bokning av resor och konferensrum, organisera och förbereda interna och externa möten av alla de slag, samt även att ansvara för att ordning i kök och den del av lokalen där kunder vistas. Vidare ingår det i tjänsten kundadministrativa uppgifter som upplägg av nya kunder, bolagsverksärenden och vid vår deklarationshantering. Arbetet omfattar även ett praktiskt konsultstöd vilket innebär att iordningställa klientmaterial, Powerpoint illustrationer och inscanning av dokument, m.m.

Vem är du?
Vi tror att du som söker är öppen och social som person samt att du besitter en stark ansvarskänsla. Du känner stolthet över din yrkesroll och förstår vikten av att det arbete du utför är viktigt. Det är en självklarhet för dig att inte kompromissa på kvalitet eller dina yrkesmässiga normer. Du har en förmåga att se helhetsperspektiv, har god anpassningsförmåga och du kommer gärna med egna initiativ.
Vi söker dig som är flexibel, engagerad och trivs i en föränderlig miljö. Du är en genuin lagspelare, noggrann och lyhörd som person. Meriterande om du har erfarenhet av ekonomihantering som följer av kund- och leverantörsfakturor och känner dig bekväm i dylika system. Du bör ha förmåga att driva projekt/egna uppgifter samt har en affärsmässig läggning. Du är en mycket van användare av att ha arbetat med Microsoft Office-paketet och vi ser det som meriterande om du har arbetat i Google miljö.
Tillträde efter överenskommelse.

Läs gärna mer om oss och hur vi hjälper våra klienter på www.pwc.com/se - men framför allt vill vi veta mer om dig. Skicka din ansökan med personligt brev och CV samt dina betyg till oss snarast då urval och intervjuer sker löpande. Dock senast den 27 oktober 2017.

Kontakt
Sara Persson, chef PwC Hälsingland, 010- 2127208. sara.persson@pwc.com
David Hansen, chef PwC Söderhamn, tel 010- 2129328. david.hansen@pwc.com

Vi vågar påstå att PwC är en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare (vilket också undersökningar visar). Som revisorer och rådgivare till 50 000 kunder ger vi dig tillgång till många spännande uppdragsgivare - både stora och små.

Vi är ett kunskapsföretag vars viktigaste tillgång är alla kunniga och engagerade medarbetare. För att klara av våra utmaningar i framtiden så gör vi allt vi kan för att ta tillvara den kompetens och erfarenhet som finns hos vår medarbetare.

Det är viktigt att välja en arbetsgivare där du själv kan påverka dina möjligheter. Hos oss får du växa i din yrkesroll på flera sätt. Vi satsar stora resurser på utbildning, ledarskapsprogram och incitament för våra medarbetare.

Din framtid är just din och ingen annans. Det är du som sätter målen och får det att hända.

Vi ger dig möjligheterna.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-27
Ange följande referens när du ansöker: Administratör/receptionist
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Öhrlings PricewaterhouseCoopers AB

Adress
Öhrlings PricewaterhouseCoopers AB
Sjötullgatan 76
82650 SÖDERHAMN

Kontorsadress
Sjötullgatan 76

Jobbnummer
3734232

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Öhrlings Pricewaterhousecoopers AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Öhrlings Pricewaterhousecoopers AB: