Administratör/receptionist med start omgående sökes!
KFX HR-partner Göteborg AB / Receptionistjobb / Göteborg
2017-04-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör/receptionist med start omgående sökes!" (publicerad 2017-05-03) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungsbacka,
Borås,
Halmstad eller i
hela Sverige Om tjänsten
Söker du ett omväxlande arbete där du får ta många egna initiativ? Gillar du att arbeta i en miiljö med många olika yrkesgrupper och nationaliteter? Är du strukturerad och gillar att vara ansiktet utåt? Då har vi tjänsten för dig!
Om företaget
Apply Emtunga AB är en världsledande leverantör av avancerade stålmodulbyggnader för Olja & Gas-industrin offshore. De levererar bostadsdelen till oljeriggar som består av hälsoavdelning, köksavdelning, sysselsättning och bostad. I Sverige finns Apply Emtunga AB i Vara och Göteborg med försäljningskontor i Houston och systerföretag i Singapore. Byggnaderna sammansätts ofta på internationella siter.
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av KFX HR-partner men arbetar hos vår kund. Tillsättning på tjänsten är omgående och är på heltid till 1 september. Därefter är arbetet på 75%.
Arbetsuppgifter
Din roll är uppdelad i två huduvdområden, 50% av tiden ansvarar du över receptionen och 50% administrativt arbete.
Ditt främsta ansvarsområde är säkerheten på arbetsplatsen, det är din uppgift att se till att alla som går in och ut har registrerats i systemet samt har uppdaterade passerkort. Det är oerhört viktigt att veta vilka som befinner sig i och utanför huset. Om man befinner sig inom byggområdet är det också krav på en viss skyddsutrustning, det är bland annat din uppgift att se till att alla har tillgång till den.
Utöver att ansvara för besöksmottagningen så kommer du att vara en support till alla i huset, det kan vara någon som behöver hjälp med fakturering, inköp av material, bokning av resor/hotell, sortera mappar, förbereda kundmöten eller andra spridda arbetsuppgifter. I övrigt besvarar du inkommande samtal, hanterar mailkonton och se till att fikarummet håller sig snyggt.
Kvalifikationer
För att med enkelhet och snabbhet komma in i rollen så tror vi att du har tidigare erfarenhet av snarlika arbetsuppgifter. Du har exempelvis arbetat i en roll som receptionist, administratör, kontorsassistent eller en supportfunktion.
I din roll har du stort ansvar för service och administration på företaget och vi ser därför att du är en person med stort driv och som tar mycket egna initiativ. Du är även självgående, orädd och organiserad i ditt arbete. Hos vår kund kan det vara toppar och dalar i arbetet, vilket ställer krav på att du som person är flexibel och kan hantera ett växlande arbetstempo. Vidare är du en positiv, kommunikativ och lyhörd person som trivs i en bred och innehållsrik roll. Då det finns elva olika nationaliteter på plats så ser vi att du är trygg i det engelska språket. Låter detta som något för dig? Bli då Apply Eltungas högra hand!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-04-28ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-21
Ange följande referens när du ansöker: 2700
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Berggren 0706631115
FöretagKFX HR-partner Göteborg AB
AdressKFX HR-partner Göteborg AB
Odinsgatan 6
41103 Göteborg
KontorsadressOdinsgatan 6
Jobbnummer 3468098
Observera att sista ansökningsdag har passerat.