Administratör/receptionist heltid City

Avanzera AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
Avanzera söker för kunds räkning en medarbetare till receptionen. Uppdraget är på heltid och pågår tillsvidare. Vår kund är ett framgångsrikt företag inom sin nisch. Kundens kontor är trevligt, modernt och företaget ligger centralt på Birger Jarlsgatan i Stockholm. Du kommer att arbeta tillsammans med ytterligare en kollega i receptionen.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och arbeta ute hos kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön innevarande månad samt betald semester.


Arbetsuppgifter:
Dina arbetsuppgifter kommer att vara varierande. Du kommer vara första kontakten för besökare vilket innefattar att välkomna besökare, koppla samtal, ta emot post etc. I övrigt handlar det om att;
• Hantera skadeanmälningar - inkommer via mail, brev och fax.
• Kontorsansvar- ta hand om kaffemaskiner, beställa kontorsmaterial mm.
• Ekonomirelaterade uppgifter - t. ex fakturahantering

I rollen hanterar man mail, telefon, scanner, fax. Hanteringen av skadeanmälningarna innebär b.la att registrera dem i kundens affärssystem.


Din bakgrund:
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och brinner för att ge god service. Du har goda kunskaper i Officepaketet och vi ser gärna att du har erfarenhet av något affärssystem. Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav. Vi ser gärna att du har vana av att arbeta med ekonomi, t.ex inom leverantörsreskontra.
Som person ser vi att du är ansvarsfull, flexibel och prestigelös. Du tar dig an arbetsuppgifter på ett effektivt och strukturerat sätt och ser lösningar på eventuella problem. Vi ser gärna att service är ett ledord och viljan att stöttar dina kollegor. Du har förmågan att prioritera och strukturera ditt arbete och trivs med högt arbetstempo.


Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-03-28

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-31
Ange följande referens när du ansöker: 982
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexander Molin 08-545 28 313

Företag
Avanzera AB

Adress
Avanzera AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853

Jobbnummer
4052205

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: