Administratör Parts & Accessories

Autorekrytering AB / Kassapersonalsjobb / Upplands Väsby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kassapersonalsjobb i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Autorekrytering AB i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige

Om företaget
SC Motors Sweden AB är ett helägt dotterbolag inom det japanska handelshuset Sumitomo Corporation, som är ett av Japans äldsta och största handelshus med 72 000 anställda i koncernen och en verksamhet i 65 länder. Det europeiska huvudkontoret finns i London. Sumitomos svenska verksamhet, SC Motors, är importör av Hyundai, Citroën och Mitsubishi. Företagsgruppen SC Motors består av ca 120 anställda med många olika kompetenser och inriktningar vilket gör oss till en spännande och dynamisk arbetsplats.

Dina arbetsuppgifter
Vi står inför en spännande förändring där vi lyfter upp flera affärskritiska funktioner till vårt moderbolag SC Motors. Dessa funktioner kommer att utgöra ett viktigt stöd till vår importverksamhet för både Citroën och Mitsubishi. Ett av dessa områden rör vår eftermarknad som innefattar vår reservdels- och tillbehörsavdelning. Till denna enhet söker vi nu en stöttande administratör.

Vår reservdels- och tillbehörsaffär är av yttersta vikt för oss och här jobbar fem personer för att säkerställa en välfungerande och lönsam servicemarknadsaffär. Som administratör i denna grupp utgör du en viktig stöttepelare där du hanterar den administrativa back-office funktionen av reservdelsaffären. Det innefattar uppgifter som t.ex. att bygga tillbehörspaket, skapa bilkonfigurator, uppdatera prislistor, översätta artiklar samt viss fakturering. Med din hjälp förenklar vi både vår interna samt våra återförsäljares vardag så att servicemarknadsaffären kan fortsätta utvecklas så smidigt som möjligt.

Tjänsten är baserad på vårt fina huvudkontor i Upplands Väsby och du kommer att rapportera till vår reservdelschef.


Din profil
För att matcha rollen tror vi att du har erfarenhet från fordonsbranschen i en administrativ roll som innefattat servicemarknad, reservdelar samt tillbehör. Kanske jobbar du idag i kundmottagningen på en verkstad eller som biluthyrare. Du pratar och skriver svenska och engelska obehindrat samt är en van IT- och systemanvändare som behärskar MS Office och framför allt MS Excel.

Som person är du noggrann och strukturerad med god vana att prioritera din tid och insats. Du är mån om att slutföra det du påbörjat men har också flexibiliteten att jobba med flera parallella uppgifter samtidigt. Är du också en glad, social och bilintresserad person så kommer du att passa in mycket bra hos oss.

Vi erbjuder:
Hos oss möts du av ett inspirerande och kompetent team i ett dynamiskt och internationellt bolag med mycket starka ägare. Du kommer in i en spännande fas av förändring och förnyelse där du intar en ny funktion och får vara med och påverka våra sätt att arbeta. Din utveckling är viktig för oss och du kommer att beredas utrymme att både utvecklas och växa tillsammans med oss i skapandet av vår framtida organisation.


I denna rekrytering samarbetar vi med Autorekrytering och frågor om tjänsten och processen besvaras av Marcus Sölvin och Susanna Haglund. Intervjuer kommer att ske löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-11-05

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-12-09
Ange följande referens när du ansöker: 3846
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Susanna Haglund 08-409 144 49

Företag
Autorekrytering AB

Adress
Autorekrytering AB
Strandbergsgatan 61, 3 tr.
11251 Stockholm

Kontorsadress
Strandbergsgatan 61, 3 tr.

Jobbnummer
4439387

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Autorekrytering AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Autorekrytering AB: