Administratör partners & marknad till snabbväxande startup

Conferencia AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Conferencia AB i Göteborg

Du kommer att fungera som administrativt stöd åt våra Account managers. Arbetsuppgifterna består bland annat av hantering av våra partners profiler i systemet, bildbearbetning och arbete i CRM-systemet. Ditt arbete kommer ha stor betydelse för TimeToMeets tillväxt.

I ett litet team är alla involverade i bolagets olika områden, vilket kan innebära arbete även med marknadsaktiviteter och service mot våra kunder och partners.

VI ERBJUDER
• Mycket eget ansvar och god möjlighet till personlig utveckling.
• Ett kul extrajobb vid sidan om exempelvis studier eller annan sysselsättning.
• Möjlighet att lära dig mer om mötesindustrin och utöka ditt kontaktnät.
• Ett härligt gäng kollegor som brinner för bolaget, som älskar att fira framgångar och som bjuder på dåliga ordvitsar lite för ofta.
• Kontor i vindsvåning på Vallgatan, mitt i centrala Göteborg.

Vill du vara med på en spännande resa och utvecklas tillsammans med en snabbväxande startup? Nu utökar vi teamet med fler duktiga personer som vill vara med och förändra en bransch!

• Du är engagerad och trivs med ett stort eget ansvar. Att du är självgående med eget driv och initiativförmåga är en förutsättning i en startup.
• Du har bra tålamod och tycker om att arbeta administrativt då arbetet kräver att du är noggrann och systematisk.
• Du är bekväm med att jobba i digitala system och har lätt att lära dig nya.
• Erfarenhet som marknadsassistent eller vana av att jobba med bildhantering och texter är meriterande, men inget krav.
• Ingen tidigare erfarenhet av mötesindustrin krävs.

VÅR VISION
Vi på TimeToMeet är övertygade om att digitaliseringen kommer revolutionera den traditionella mötesindustrin. TimeToMeet är en ung startup med visionen att göra det lättare att mötas. Därför har vi skapat Sveriges smidigaste tjänst för att söka, jämföra och boka möteslokaler online. Sedan lanseringen hösten 2016 har vi snabbt vuxit till en av de ledande aktörerna i Sverige och utökar nu vårt team för vår fortsätta resa.

VÅRT TEAM
Med ett starkt team skapar vi framgång genom fokus och engagemang. I teamet finns både unga entreprenörer och seniora experter, med stor erfarenhet från mötesindustrin, digitala produkter och internationalisering. Vi är stolta över vår passion för enkelhet, försäljning och digitalisering. Vi tror att ett grymt team är grunden för att lyckas och vi skapar förutsättningar för våra medarbetare att växa tillsammans med oss.

Varaktighet, arbetstid
Upp till 20%

Publiceringsdatum
2018-10-09

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anders Österlin anders.osterlin@timetomeet.se 010-410 79 01

Företag
Conferencia AB

Adress
Conferencia AB
Mellangatan 25
41301 Göteborg

Kontorsadress
Vallgatan 26

Jobbnummer
4392346

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Conferencia AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Conferencia AB: