Administratör på heltid till fastighetsbolag

Ryska Posten Bemanning / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en administratör som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start i september. Arbetstiderna är mellan kl. 09:00-18:00 (ibland något senare). Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Vår kund är ett fastighetsbolag som förvaltar och utvecklas bostäder i Sverige. Dem sitter i ljusa och fräscha lokaler centralt i Stockholm.

Nu söker de efter en administratör som ska stötta deras VD-assistent och deras receptionist med diverse arbetsuppgifter. Du kommer att sitta i moderna lokaler mitt i Stockholm City.

Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som ambassadör hos kund. Deras intention är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.

Publiceringsdatum
2017-07-12

Arbetsuppgifter
Som Administratör kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter inom administration.

Du kommer till exempel att:

• Arbeta med posthantering
• Inscanning av avtal och dokument
• Arrangera mappstrukturer både fysiskt och digitalt
• Dagligen hjälpa till i receptionen
• Uträtta diverse ärenden

Tjänsten passar dig som vill få in en fot på en erkänd och snabbväxande fastighetsförvaltning och få mer erfarenhet i rollen som administratör. För dig som visar framfötterna kommer det finnas goda utvecklingsmöjligheter.

VI SÖKER DIG SOM

• Har arbetat med service tidigare
• Har arbetat administrativt tidigare
• Kan uttrycka sig väl på svenska i både tal och skrift

Det är meriterande om du:

• Har arbetat som assistent eller receptionist tidigare

Som person är du noggrann, prestigelös och driven. Vidare är du social och tycker om att ta egna initiativ.

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-08-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63B
10253 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63B

Jobbnummer
3601788

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: