Administratör på halvtid sökes!

Framtiden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du en social och härlig person som vill jobba deltid? Vi söker dig som vill arbeta tisdagar och torsdagar med detta härliga gäng!

Dina arbetsuppgifter
I tjänsten som administratör kommer du att arbeta med order, lager och faktura. Du kommer att arbeta i ett härligt gäng på 6 personer som idag sitter vid Årsta men inom kort kommer befinna sig i Gamla stan. Dina ansvarsområden kommer att vara:
• Svara på mail och telefonsamtal från kunder och leverantörer
• Hantera inkomna orders
• Skicka ut fakturor i programmet Visma
• Assistera övriga kollegor med lättare diverse administrativa och ekonomiska arbetsuppgifter
• Vid tillfällen vara med på mässor

Du kommer att få full upplärning av arbetsuppgifterna av Vd:n Martin.


Om företaget
Vårt kundföretag arbetar inom spritbranschen där de är brandmanagers, importörer och grossister. De satsar på högkvalitativa märken och ingredienser som ger högt marknadsvärde för konsumenterna. De arbetar med internationella kunder. Idag är de 6 stycken på kontoret som alla arbetar mot sälj. De känner nu att de behöver hjälp med den administrativa delen och det är nu därför vi söker dig!
Sök tjänsten redan idag, vi gör vårt urval löpande.



Din profil
Skallkrav:
• Gymnasieutbildning
• Svenska och engelska i tal och skrift
• Goda kunskaper i Officepaketet

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom ekonomi från studier eller arbete. Vidare om du har kunskaper om spritbranschen eller har arbetat inom restaurang. Kunskaper om Visma eller annat ekonomiprogram är ett stort plus i kanten.

Vi kommer lägga stor vikt på dina personliga egenskaper och vi söker dig som positiv och glad. Det är viktigt att du är prestigelös!


Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.



Villkor
Omfattning: Deltid - 40%.
Ort: Årsta, kommer att byta till Gamla stan från och med April/Maj
Arbetstider: Tisdagar och torsdagar 08:00- 17:00

Varaktighet, arbetstid
Deltid 50% Tillsvidare

Publiceringsdatum
2019-02-11

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-28
Ange följande referens när du ansöker: 19039
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lucas Bryggman lucas@framtiden.com 0707722459

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Warfvinges väg 29
11251 Stockholm

Kontorsadress
Warfvinges väg 29

Jobbnummer
4606079

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: