Administratör på halvtid med fokus på leveranskoordinering

Industrikompetens i Östergötland AB / Administratörsjobb / Norrköping
2016-09-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör på halvtid med fokus på leveranskoordinering" (publicerad 2016-09-08) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Industrikompetens i Östergötland AB i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-09-05

Om företaget
Just nu söker vi en administratör på halvtid för kunds räkning. Brinner Du för koordinering och leveransövervakning så ska Du titta hit!

Arbetsuppgifter
Rollen som administratör utgörs bland annat av att leveransbevaka produktorder och därmed söka leveransstatus i de befintliga fabrikerna i Sverige, Finland och Kina. Du behöver hela tiden liga steget före och informera kunderna om aktuell situation, Du har alltså mycket direktkontakt med kund. Detta kräver att Du kan uttrycka dig väl i både tal och skrift. Kontakterna med fabrikerna utomlands sker på engelska via telefon och mail vilket sätter höga krav på Dina engelskakunskaper. Du arbetar tätt med säljare och övrig personal i ordergruppen.

Arbetet kommer delvis också utgöras av att korrdinera dokumentationsfrågor, avisera gods till kund för skeppning, sända statusrapporter, hjälpa till att ta fram bindande måttritningar och i mån av tid hjälpa till med andra administrativa uppgifter på avdelningen.

Krav för denna tjänst är

• Goda kunskaper i office-paketet.
• Goda engelskakunskaper

Vi ser det mycket meriterande om du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare.

Profil
Som person ser vi att Du

• Är systematisk och noggrann
• Har lätt för att läsa mellan raderna
• Inte är rädd för att arbeta självständigt och ta ansvar

Vi tror även att Du har ett stort driv i Ditt arbete och brinner för det Du gör. Du tycker om att arbeta vid datorn och kan hantera många ärenden samtidigt.

Tjänsten är på 50% och Du kommer schemaläggas 4 h/dag.

Individuell lönesättning enl. ök.

Tillsättning av tjänsten kommer ske under september-oktober.

Ansökningsförfarande

Tycker Du detta låter som en tjänst för Dig?

Sök den idag på www.industrikompetens.se

Rekrytering sker löpande så skicka in Din ansökan direkt!

Om du har frågor angående tjänsten går det bra att kontakta ansvarig rekryterare, Amanda Ljungholm, på amanda.ljungholm@industrikompetens.se , alternativt 011-199470.

Om företaget
Industrikompetens och Skill jobbar med kort- och långsiktig kompetensförsörjning. Vårt tjänsteutbud består av Rekrytering, Bemanning och Omställning och våra kunder finns främst inom industri och IT. På uppdrag av våra ägare är vi djupt engagerade i utbildningar och kompetensförsörjningsfrågor och fungerar som en naturlig samlingspunkt för våra kund- och ägarföretag genom våra olika nätverk

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-09-30
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2098
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Amanda Ljungholm

Företag
Industrikompetens i Östergötland AB

Adress
Industrikompetens i Östergötland AB
Värmekyrkan, Källvindsgatan 1
60240 Norrköping

Kontorsadress
Värmekyrkan, Källvindsgatan 1, Norrköping

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3030409

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Industrikompetens i Östergötland AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Industrikompetens i Östergötland AB: