Administratör på deltid till Capgemini i Växjö

Sydost - Tjänsteman / Administratörsjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Hylte eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sydost - Tjänsteman i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Tingsryd, Vetlanda eller i hela Sverige

Letar du efter en spännande deltidstjänst inom administration? Är du en social och flexibel person som vill jobba med engagerade kollegor?

Capgemini söker nu en administratör till deras verksamhet i Kronoberg. Tjänsten förväntas starta omgående och uppdraget kommer att pågå i minst sex månader, för rätt person finns chans till förlängning. Tjänstgöringsgraden är deltid, 50-60% till en början.

Om kundföretaget
Som en global ledare inom konsult- och tekniktjänster och digital transformation ligger Capgemini i framkant av innovation för att bemöta sina kunders behov inom molntjänster, digitalisering och plattformar. Med hjälp av sitt 50-åriga arv och gedigna branschspecifika kompetens gör Capgemini det möjligt för organisationer att förverkliga sina affärsmål genom en rad olika tjänster, från strategi till operation. Capgemini sätter människorna i fokus och drivs framåt av övertygelsen att teknikens affärsvärde kommer från och genom människor. Bolaget är multikulturellt med 200 000 anställda i över 40 länder. 2017 redovisade Capgemini globala intäkter på 12,5 miljarder euro.


Dina arbetsuppgifter
Som administratör kommer du att arbeta i Capgeminis verksamhet i både Växjö och Älmhult. Du kommer ha en avgörande roll där du är nyckelpersonen för att se till att allting flyter på kontoren.

Förutom de rent administrativa uppgifterna så är en viktig uppgift för dig att leda vårt lokala miljöarbete . Du kommer att vara en del av vårt interna internationella miljönätverk och där arbeta med att mäta och förbättra vår lokala miljöpåverkan. I samband med detta kommer du även ha kontakt med hyresvärdar och leverantörer.

Du kommer i huvudsak att arbeta med:
• Kontorssupport - beställa och hantera kontorsmaterial, post/paket, beställningar, uppackning, enklare underhåll.
• Inköpsadministration - möten med leverantörer, ta in offerter, admin av inköpsorder
• Lokala miljörelaterade aktiviteter / ISO 14001 - delta på projektmöten, utföra kontrollrutiner enligt kontorsmanual, utföra regelbundna kontroller av kontoren enligt checklista, genomföra förbättringsåtgärder, granska kontorsdokument och uppdatera vid behov (t ex kontorsmanual, brandriskbedömning, & eskaleringsrutiner)


Din profil
Vi ser att du tidigare har arbetat med någon form av administration. Du har goda kunskaper i såväl svenska som engelska språket i både tal och skrift. Du har goda datorkunskaper och hanterar Officepaketet väl.

Som person ser vi att du är serviceinriktad och lösningsorienterad. Dina vassa administrativa kunskaper och din sociala personlighet är tillsammans med din initiativförmåga viktiga faktorer för framgång i rollen.

Ansökan
Tveka inte att skicka in din ansökan då vi tillämpar löpande urval. Läs gärna mer och ansök via www.onepartnergroup.se. För ytterligare frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Isabella Westerlund på telefonnummer 0470-34 98 71.


Om vårt företag
OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, lager- och logistik, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på 43 orter i Sverige, och har över 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav.

För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss, eller rekrytering till någon av våra kunder.

www.onepartnergroup.se

Varaktighet, arbetstid
Deltid 50% Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-09-12

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-14
Ange följande referens när du ansöker: 7961
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Isabella Westerlund isabella.westerlund@onepartnergroup.se

Företag
Sydost - Tjänsteman

Adress
Sydost - Tjänsteman
Storgatan 30
35231 Växjö

Kontorsadress
Storgatan 30

Jobbnummer
4343863

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sydost - Tjänsteman

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sydost - Tjänsteman: