Administratör på deltid i Norrort

Adecco Sweden AB / Företagsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla företagsekonomjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Administratör på deltid till norrort

Söker du ett deltidsjobb inom administration? På vårt uppdrag blir du en central del i ett litet team och får mycket internationella kundkontakter!

Hur ser din arbetsdag ut?

Företaget sitter i Veddesta, din arbetsgrupp består av tre säljare som du arbetat tätt tillsammans med. Du blir även en del i ett mulitantionellt storbolag - företaget har många internationella kunder och du kommer att ha daglig kontakt med dem såväl via mail som telefon. All tänkbar administration på ett litet kontor är din uppgift  (posthantering, sortering, arkivering etc) och du sköter även orderhantering/leveransbevakning  i SAP R3.

Vem trivs här?

Du som tidigare har arbetat som administratör, gärna med ansvar för orderhantering, kommer lätt sätta in dig i rollen och bidra! De internationella kontakterna kommer att bättra på din redan mycket goda engelska. Behärskar du dessutom tyska och/eller finska får du användning för det också. Har du erfarenhet av att arbeta i SAP R3 kommer det att underlätta.

 Vad erbjuder vi?

Kunden är en multinationell koncern med tillverkning och försäljning inom byggmaterial. Uppdraget är på deltid, ca 5 tim/dag och ska tillsättas omgående. Det är 3 månader till att börja med men finns möjlighet till förlängning och anställning direkt hos kunden för rätt person.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?

Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Carolin Gullberg på tel:0736-847400 eller carolin.gullberg@adecco.se

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2014-02-28

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Carolin Gullberg

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Jobbnummer
1794019

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: