Administratör På 75-100% Till Edts

Hero / Administratörsjobb / Stockholm
2018-09-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör På 75-100% Till Edts" (publicerad 2018-10-12) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero i Stockholm, Solna, Danderyd, Huddinge, Botkyrka eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2018-09-24

Företaget
EDTS - European Drug Testing Service - Erbjuder kvalitetssäkrade drogtester, förebyggande utbildningar och arbete som ger stöd i att motverka alkohol- och drogmissbruk på arbetsplatser runt om i Norge och Sverige. Genom att utveckla policys och handlingsplaner, utbilda chefer och anställda samt genomföra en mängd olika typer av provtagningar på arbetsplatser bidrar de till att skapa en säkrare arbetsmiljö och en produktion utan störningar. Med 20 års erfarenhet kan EDTS bistå med projektledning som grundar sig på erfarenheter från fler än 300 uppstarter av nya drogtestprogram. I februari 2016 förvärvades EDTS av Alere Inc. Hösten 2017 blev Alere Inc., och därmed även EDTS, en del av Abbott Inc. Abbott är världsledande inom medicinteknik och patientnära tjänster och analyser.

Om tjänsten
I aktuell tjänst kommer du att ansvara för administrationen på företaget och verka som "spindeln i nätet" på bolaget. Dina primära arbetsuppgifter är att hantera det administrativa flödet för de drogtester som görs, samt kring rekryteringen av nya provtagare. Det innebär bland annat att registrera remisser, och hantera inkommande post, mail och telefon. I denna roll ingår telefon- och mailsupport samt hantering av företagets växelslinga. Vidare arbetar du med administration samt assistans kring rekryteringen av nya provtagare. Det innebär att granska ansökningar, boka intervjuer och resor, administrera annonser samt göra referenskontroller. I teamet ställs stora krav på samarbetsförmåga och självständighet.

Kvalifikationer
Vi söker dig med några års erfarenhet från administrativt arbete. Vi ser vidare att du har vana från att ha arbetat i en roll med någon slags kundkontakt. God datorvana är en förutsättning för att passa bra in i denna roll. Vi tror att du precis som vi värnar om långsiktiga relationer. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att hantera många olika uppgifter parallellt samt föra noggrann administration i olika system. I den här rekryteringen kommer vi även lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Vi tror att du har följande personliga egenskaper:

• Du har förmågan att vara flexibel och lösningsorienterad i ditt arbete

• Du värdesätter noggrannhet och är strukturerad i ditt arbete

• Du har en väl utvecklad samarbetsförmåga och en hjälpsam approach

Möjligheter:

Du blir en de lav ett framgångsrikt tillväxtbolag som gör stor samhällsnytta. Bolaget är relativt litet, vilket ger dig fördelarna av en mindre arbetsplats samtidigt som du blir en del av ett globalt börsnoterat bolag som är ledande i världen inom sin nisch. EDTS är en arbetsgivare som tillämpar ett situationsanpassat ledarskap och som förstår vikten av personalvård. De är noga med att värdesätta sina medarbetare och alla ses som viktiga kuggar i hjulet. I denna roll kommer du ha möjlighet till en långsiktig utveckling.

Tillträde, omfattning och anställning:

Tjänsten är på 75% alternativt heltid, kontorstider, med start omgående, Du anställs initialt av Hero med möjlighet att eventuellt att rekryteras över av EDTS.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av Madelaine Roosmark på Hero på madelaine.roosmark@hero.se

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade

Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Madelaine Roosmark madelaine.roosmark@hero.se +46709306645

Företag
Hero

Adress
Hero
Holländargatan 22
11359 Stockholm

Kontorsadress
Holländargatan 22, Stockholm

Jobbnummer
4362622

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero: