Administratör på 60% till Bravida EL i Ljungby

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Ljungby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Ljungby, Älmhult, Hylte, Alvesta, Värnamo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Ljungby, Älmhult, Hylte, Alvesta, Värnamo eller i hela Sverige

Får du energi av omväxling och snabbt tempo i en vänlig miljö? Då har vi ett roligt uppdrag som passar dig!

Publiceringsdatum
2021-03-10

Om tjänsten
Bravida är störst i Norden inom installation och service. Deras huvudsakliga teknikområden är el, vs, ventilation, säkerhet, sprinkler, kyla och kraft. Bravida hjälper även till med teknisk fastighetsdrift i alla typer av fastigheter och anläggningar. Tjänsten är ett föräldravikariat på ca 1 år till el-avdelningen i Ljungby. Du får arbeta med varierande arbetsuppgifter tillsammans med ett gott team med hög servicekänsla. Som administratör har du en viktig nyckelroll. Du är ett stöd i ekonomifrågor till både avdelningschef och projektledare och arbetar med ekonomiuppföljning samt ansvarar för bevakning av kundfakturor.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå i:
• Bemöta kunder via telefon
• Sköta fakturering och hantera inköp
• Registrera tidssedlar, löner och nya kunder
• Löpande kund- och leverantörsreskontra
• Personaladministration (utbildning etc)
• Dagligen ansvara för verksamheten genom att rapportera avvikelser och följa upp ärenden i samråd med avdelningschef.

Om dig

Vi söker dig som har ekonomisk utbildning och tidigare erfarenhet av ekonomi-, personal- och löneadministration. Goda kunskaper inom Excel och office-paketet är ett krav och din svenska och engelska är flytande i såväl tal som skrift. Du är van att självständigt planera och strukturera ditt arbete inom givna tidsramar och deadlines. Som person är du flexibel och kreativ och duktig på att snabbt hitta lösningar. Du är driven, snabblärd och noggrann samt har en hög servicekänsla.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen

Tjänsten som Administratör är på 60% och är ett konsultuppdrag med tillsättning snarast och är ett föräldravikariat på ca 1 år. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Om ansökan

Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att
kontakta ansvarig rekryterare Jeanette Ericsson 0736-847243.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-03-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-34099".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Jobbnummer
5619644

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: