Administratör på 50-75% sökes

Arena Personal AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Arena Personal AB

Publiceringsdatum
2012-04-13

Om företaget
Till vår kund inom miljösektorn söker vi dig som vill jobba som administratör på 50-75%. I din roll som assistent kommer du att ha en mängd olika varierande arbetsuppgifter. Bland annat kommer du att ha hand om fakturering, administrera olika register, posthantering samt även ha hand om olika utskick. Företaget finns beläget vid Universitetsområdet, med goda förbindelser med buss och tunnelbana.
Uppdraget startar snarast och du blir anställd av oss och uthyrd till kund. Om allt fungerar bra, kan det så småningom övergå till en anställning hos kund.

Dina arbetsuppgifter
Huvuddelen av tjänstens arbete är koncentrerad till företagets regelbundna nyemissioner, ca två stycken per år. Du kommer också att ha hand om att uppdatera delar av företagets hemsida. I dina arbetsuppgifter ingår också att administrera den löpande ekonomin, såsom att sköta löner och andra ersättningar. Du kommer att hantera förfrågningar från Skatteverket, ha kontakt med bokföringsansvarig för administration av löpande kostnader och kontakter. Vidare kommer du att vara företagets kontaktperson och ansikte utåt. I dina arbetsuppgifter ingår även bokning av möten, resor, ta hand om post, uppdatera och administrera olika avtal.

Profil
Vi ser att du har minst gymnasiekompetens, med ekonomisk inriktning, samt några års erfarenhet av liknande arbete. Stor vikt kommer också att läggas vid din personlighet. Då ni endast är tre personer på kontoret, är det viktigt att kunna samarbeta väl. Du kommer att arbeta i ett antal olika system, och det är därför viktigt att du har mycket god datavana. Vidare bör du ha god skriftlig och muntlig förmåga, både på svenska och på engelska.

För att passa för uppdraget tror vi att du:

• har god organisationsförmåga
• är noggrann
• är en mycket god administratör
• är flexibel och social

Låter detta intressant och har du den profil vi söker? I så fall är du varmt välkommen in med din ansökan bestående av ett CV och gärna ett personligt brev via vår hemsida (registreringsprocessen tar ca 30 sekunder). Ange gärna i din ansökan när du kan tillträda en ny tjänst/uppsägningstid. Vi vill tipsa dig om att söka redan i dag då intervjuer sker löpande.

Om företaget
Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är verksamma över hela landet och har rätt storlek för att leverera de mest komplexa volymuppdragen och är tillräckligt nära marknaden för att hitta unika kompetenser. Vi är din personliga bemanningspartner. Som en del av Aktriva-koncernen, där även Arbetslivsresurs ingår, är vi en komplett HR-partner som erbjuder organisationsutveckling, omställning, rehabilitering, rekrytering och bemanning.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-05-01
Ange följande referens när du ansöker: 456
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Elisabet Granström, 08-587 117 05

Företag
Arena Personal AB

Adress
Arena Personal AB
Box 30117
10425 Stockholm

Jobbnummer
1213853

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal AB: