Administratör på 50% till vårt kontor i Jönköping

Insitepart AB / Administratörsjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Insitepart AB i Jönköping, Vaggeryd, Nässjö, Haninge, Värnamo eller i hela Sverige

Vi på Insitepart forsätter att växa och söker nu dig som vill jobba som administratör på lön och ekonomiavdelningen i Jönköping

Dina Arbetsuppgifter
Lön- och ekonomiavdelningen består i nuläget av en redovisningsekonom, en löneadministratör och en ansvarig ledare.

Tjänsten innefattar flertalet olika arbetsuppgifter såsom löpande lönehantering, tidattestering, redovisning av skatter och statistik, hantering av försäkringar samt sjukfrånvaro. Likaledes hanterar man administration gällande pension, friskvård och traktamente, men också utläggshantering och semesterfrågor. Kontakter och rapportering till externa parter såsom myndigheter kan också förekomma samt hantering av leverantörs- och kundfakturor.

Syftet med rollen är att avlasta avdelningen efter behov. För rätt person finns det möjlighet att utvecklas vidare inom arbetsuppgifter kopplat till administration, löneprocess och ekonomi inom bolaget samt möjlighet till utökning av arbetstid.

Du som person
Vi söker dig som är strukturerad, ansvarstagande och stresstålig. Vi tror att du är en noggrann person som har förståelse för att ditt arbete är en del av viktiga processer där du möjliggör att medarbetarna får rätt lön enligt gällande avtal. Du har en god svenska i både tal och skrift. För att trivas hos oss bör du vara ödmjuk och prestigelös. Utmaningar stöter vi på dagligen det viktiga är att vi tar tag i dom och hjälps åt för att hitta en bra lösning.

Publiceringsdatum
2021-04-20

Kravprofil för detta jobb
• Krav på god svenska i tal och skrift
• Meriterande med tidigare erfarenhet från administration
• Meriterande med utbildning inom lön, administration eller ekonomi
• Meriterande om du har tidigare erfarenhet av tolkning av kollektivavtal
• Meriterande om du har erfarenhet från något av följande system; Excel, Fortnox, Hogia och Intelliplan

Om Insitepart
Insitepart är en drift- och kompetenspartner inom logistik. Våra uppdragsgivare är både varuägare och logistikföretag (3PL). Partnerskapet med våra kunder innebär att vi tillsammans arbetar för att skapa mätbara förbättringar. Samarbetet präglas av högt ställda krav och en ömsesidig hängivenhet att nå uppsatta mål. Vår specialisering och tydliga fokus på att leverera marknadens mest effektiva driftlösningar och stödtjänster inom logistik har på kort tid gett oss förtroendet att samarbeta med ett stort antal kunder i en mängd olika branscher.

Låter detta som din nästa utmaning?
På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person.

Tjänsten är tillsvidare. Provanställning kommer att tillämpas. Tjänsten är på 50% men vi har en förhoppning om att kunna utöka den till heltid längre fram. Tillträde i maj och med krav att vara tillgänglig för arbete i sommar.

Tjänsten är placerad på kontoret i Jönköping men med arbete hemifrån initialt.

Skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidat.

Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-05-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Insitepart AB

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Insitepart AB (org.nr 559024-5048), https://insitepart.se/

Arbetsplats
Insitepart

Jobbnummer
5704242

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Insitepart AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Insitepart AB: