Administratör på 50 % till Södermalm

KFX HR-partner Stockholm AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Om tjänsten
Söker du ett deltidsarbete med flexibla arbetstider och trivs du bäst med administrativa arbetsuppgifter? Vill du arbeta på ett företag med goda värderingar och tillsammans med trevliga kollegor? Är du dessutom tillgänglig att hoppa på ett uppdrag med start omgående?

För konsultuppdrag med start omgående tom sista mars 2019 söker vi nu en administratör på deltid. I denna roll får du på egen hand styra kring dina arbetstider förutsatt att du arbetar halvtid och under kontorstider. Vår kund sitter i trevliga lokaler vid Mariatorget, Södermalm.

Arbetsuppgifter
I denna roll arbetar du på ekonomienheten tillsammans med ytterligare två administratörer i samma roll. Dina arbetsuppgifter innefattar huvudsakligen administration av medlemstalonger och du registrerar personuppgifter, autogirouppgifter och medlemskap i systemet Microsoft Dynamics CRM. Vidare hanterar du felregistreringar och rättar till dessa. Du gör även makulering av autogiromedgivande samt övrig administration kring medlemstalongerna.

Kvalifikationer
För att vara aktuell för denna tjänst har du:
• Möjlighet att starta omgående
• Tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
• Goda datorkunskaper och det är meriterande om du tidigare arbetat i Microsoft Dynamics CRM
• Flytande kunskaper i det svenska och engelska språket, både tal och skrift

Du som söker tycker om arbetsuppgifter som kräver noggrannhet och struktur. Arbetstempot kan variera och det är viktigt att du trivs med rutinmässiga arbetsuppgifter. I och med att du arbetar i nära samarbete med ytterligare en administratör är det även viktigt att du är en social lagspelare.

Övrigt
Vi önskar att du i ditt personliga brev eller CV motiverar varför du söker en deltidstjänst. Vi arbetar med löpande urval, vilken innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Detta är ett konsultuppdrag där du får din anställning hos KFX HR-partner men arbetar ute hos vår kund på Södermalm. KFX HR-partners fokus har alltid varit på att bygga långvariga relationer med kunder och personal. Vi lyssnar på våra kunder, våra anställda och på varandra. Har du frågor kring tjänsten, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Clara Backlund på 08-663 99 00. Välkommen in med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Deltid 50% Visstid, 3-6 månader

Publiceringsdatum
2018-12-14

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-12-31
Ange följande referens när du ansöker: 3539
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Clara Backlund

Företag
KFX HR-partner Stockholm AB

Adress
KFX HR-partner Stockholm AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 38

Jobbnummer
4510865

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Stockholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB: