Administratör på 50% för bidragshantering

Lundin & Boström / Administratörsjobb / Falun
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Falun, Borlänge, Säter, Gagnef, Hofors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Lundin & Boström i Falun, Borlänge, Säter, Leksand, Hedemora eller i hela Sverige

Lundin & Boström är ett rekrytering- och konsultföretag som startade verksamheten 2008 och vi har genom åren fått förtroendet att tillsätta hundratals nyckelpersoner till företag och organisationer som varit i behov av det bästa. Genom vår kunskap, passion för kundens affärer och hårt arbete ger vi förutsättningar för tillväxt, trivsel och utveckling. Vi är idag sex personer på kontoret och ute hos våra kunder arbetar ett 50-tal konsulter.

Vi söker en administratör på 50% för bidragshantering av stadsnätsutbyggnaden till en av våra kunder!

Publiceringsdatum
2019-01-08

Dina arbetsuppgifter
Vår kund behöver någon som samordnar bidrag för utbyggnad av Stadsnät på landsbygden.

Det är två olika typer av stöd. ERUF som är ortssammanbindande stöd och LBP som är det lokala fibernätet i byn.

I huvudsak innebär uppdraget att koordinera, ta fram underlag, redovisa och rekvirera stöd-medel, både stöd från ERUF och LBP, för Stadsnätets pågående och planerade utbyggnad av fiberinfrastruktur.

I uppdraget ingår att förbereda ansökningar, sköta bidragssamordningen i våra bidragsberättigade byggprojekt (fiberutbyggnad). Samla in fakturor, sammanställa, förbereda och redovisa/rekvirera till Landstinget (ERUF) och Länsstyrelsen (LBP).

Du kommer att ha tät kontakt med vår projektavdelning som projekterar och bygger samt ekonomiavdelningen som bokför. Viss dialog med handläggare på Länsstyrelsen och Landstinget för stöd och frågeställningar kring regelverk för bidragen.

Tjänsten

Du blir anställd av Lundin & Boström och uthyrd till kund.
Alternativt är du egenföretagare och kommer då bli anlitad som underkonsult.

Arbetstider och omfattning: dagtid och upp till ca 50%. Kan variera vid olika tider beroende på projekten.
Startdatum så snart som möjligt. Ange i ansökan när du tidigast är tillgänglig. Uppdraget planeras pågå under hela 2019.

Placering på Ingarvet i Falun.

Erfarenhet och personlighet

Du har gymnasieexamen eller mer och arbetslivserfarenhet inom administration eller ekonomi. Mycket önskvärt om du arbetat med EU-stöd mot Tillväxtverket, Länsstyrelsen eller annan myndighet.

Du tycker ordning och reda är viktigt, du är ansvarsfull och noggrann. Du är van att arbeta självständigt, tar egna initiativ och vill driva projekt i mål. Du är utåtriktad och gillar att ha kontakt med många människor i arbetet, både internt och externt. Du kan svenska flytande, både i tal och skrift.

Kontaktperson för detta jobb
Vid frågor kontakta Maria Lindström, Lundin & Boström 0243- 22 66 92.
Registrera din ansökan via www.lundinbostrom.se senast 2019-01-20. Vi behandlar ansökningarna löpande under ansökningstiden och ber dig därför att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-01-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Lundin & Boström

Adress
Lundin & Boström
Borganäsvägen 42
78433 Borlänge

Kontorsadress
Borganäsvägen 42

Jobbnummer
4543415

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Lundin & Boström

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Lundin & Boström: