Administratör/ ordermottagare till Pon Equipment

Bravura / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-06-05

Företaget
Pon Equipment är en exklusiv leverantör och servicepartner av Caterpillar i Sverige och erbjuder över 100 maskintyper för bygg och anläggning, industri samt gruvdrift. Företaget värnar om kvalitet och service i alla led och strävar efter att vara det bästa serviceföretaget i branschen. Pon Equipment befinner sig i en expansiv fas och söker därför förstärkning till flera av sina verkstäder i Sverige. De vill att du som medarbetare ska känna en stolthet över att vara en del av företaget och de produkter ni tillsammans representerar.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som orderadministratör arbetar du med att hantera order, via telefon och mail, och besvarar kunders frågor gällande order och produkt. Du sköter även administrativa uppgifter kopplat till order och följer upp de arbetsorder som du registrerar i affärssystemet. Rollen kan förklaras som en koordinerande och administrativ tjänst med daglig kommunikation med kunder och kollegor, där du ansvarar för att leverera en god service.


Kvalifikationer
• Arbetslivserfarenhet från kundservice och/eller administrativa arbetsuppgifter
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska
• Du har god dator- och systemvana

Vi tror att du som söker tjänsten trivs i en roll där du strukturerar och driver ditt eget arbete framåt och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Att ta egna initiativ ser du som motiverande och du har viljan samt intresset att hjälpa andra. Du anstränger dig för att leverera lösningar och trivs i en social roll med många kontaktytor där du får nyttja din goda serviceförmåga.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm, Upplands Väsby
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Orderadministratör, administration, admin, heltid, Stockholm, Upplands Väsby, ordermottagare, administratör

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Avan Shali avan.shali@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4188895

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: