Administratör / orderadministratör till växande startup med star

Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-02-17

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, med stor möjlighet till förlängning av uppdraget samt en överrekrytering.

Om företaget
Företaget är ett svenskt tillväxtbolag som har potential att bli Sveriges nya succébolag. I Sverige driver företaget såväl utveckling som produktion av marknadens smartaste och snyggaste laddningslösningar. Du får mer information om företaget under en telefonintervju.


Dina arbetsuppgifter
Som administratör har du en koordinerande roll där du ansvarar för uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Din arbetsdag är varierande då du arbetar med att ta emot löpande order från befintliga kunder. Vidare bekräftar du ordrarna och koordinerar hela flödet från logistikcentralen till leveransen gått till kund. I dina arbetsuppgifter ingår även att boka transporter, följa upp när något gått fel och hitta nya lösningar.

Du säkerställer kvalitet i alla led och fungerar som en viktig länk mellan organisationen och kunden genom kommunikation och uppföljning. Du arbetar nära med dina kollegor för att säkerställa ett noggrant arbete.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet från en administrativ arbetsroll
• Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift
• God system och datorvana

I rollen som administratör är de personliga egenskaperna av största vikt. Vi ser att du som söker är en "do'er" och vågar ta för dig. Därtill är du en person som har ett positivt mindset och alltid sätter kunden först. Slutligen har du en god struktur i ditt arbete och arbetar noggrant i dina ärenden och sköter en god dokumentation i systemen.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Solna
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Administratör, administration, service, kundservice, support, kundsupport, kontorsadministration, kontorsarbete, kontor, koordinator, order, orderhantering, ordermottagning, backoffice, heltid

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Ellen Karlsson
ellen.karlsson@bravura.se
08-40024050

Övrig information om företaget/organisationen
Offentliga upphandlingar där Bravura Sverige AB varit leverantör

Jobbnummer
6355934

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: