Administratör & teknisk support till Becton Dickinson

Placera Personal AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Företaget
Becton Dickinson (BD) har sitt nordiska huvudkontor i Marievik i Stockholm. De sitter i nya och fräscha lokaler med utsikt över vattnet. På kontoret arbetar idag 120 anställda, fördelade över olika affärsområden. Becton Dickinson AB har dotterbolag i Danmark, Finland och Norge. De har sitt centrallager i Belgien där det mesta av distributionen utgår i från. På huvudkontoret i Stockholm finns utöver sälj- och marknadsavdelningen också en gemensam kundservice, IT, HR samt ekonomiavdelning. Till deras techical service team söker de nu en kollega som kommer arbeta i en administrativ roll.

Tjänsten
Som administratör kommer du arbeta tätt tillsammans med en kollega i samma roll. Ni har daglig kontakt med kunder och servicetekniker via mail och telefon. Kunderna består mestadels av sjukhus, landsting och privatkliniker, som behöver hjälp med sina sjukinstrument. Din uppgift som administratör blir sedan att boka in servicetekniker som åker och hjälper kunden med deras problem. Andra arbetsuppgifter utöver detta är bland annat att ta emot ordrar, stötta upp säljteamet med vissa uppgifter, inventering av lager, telefonsupport samt uppdatering kring olika kontrakt. Rollen som administratör har under många år tillhört Becton Dickinsons kontor i England men ska nu flyttas till deras svenska kontor som ligger i Marievik, Stockholm. Du får därför möjligheten att vara med från början och utveckla denna roll tillsammans med dina kollegor. Under introduktionen kommer det förekomma en eller ett par resor till kontoret i England för att du ska få en så pass bra förståelse och introduktion av rollen som möjligt. Tjänsten är en så kallad Hyr-köpsrekrytering, där du initialt kommer att anställas som konsult via Placera Personal med ambitionen att, efter 6 mån, gå över i en fast anställning hos vår kund.


Publiceringsdatum
2017-06-08

Kvalifikationer
För denna roll söker vi dig som har följande bakgrund

• Du har erfarenhet av en liknande roll
• Du är en duktig koordinator
• Du har god systemvana
• Du är bekväm i officepaketet, främst i word och Excel
• Du talar och skirver engelska och svenska flytande, då det krävs i tjänsten
• Meriterande om du talar och skriver Danska eller Norska
• Meriterande om du har erfarenhet av Salesforce

Personlighet
Vi söker dig som är serviceinriktad, orädd och driven. Du trivs i en miljö där det händer mycket, har en god kommunikativ förmåga samt gillar att ha många processer igång. Vidare är du ansvarstagande, strukturerad och bidrar med en positiv attityd.

Intresse för tjänsten?
Är du intresserad av tjänsten? Sök den redan i dag då urval och intervjuer sker löpande. Välkommen in med din ansökan!

Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en verksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid (37,5 h/v) Start: Enligt ök. Hyr-köpsrekrytering, där du initialt kommer att anställas som konsult via Placera Personal med ambitionen att, efter 6 mån, gå över i en fast anställning hos vår kund. Placering: Marievik, Liljeholmen

Ersättning
Enligt ök.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-07-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lovisa Torbacke 08-586 22720

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Kontorsadress
Kista Science Tower

Jobbnummer
3545831

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Placera Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: