Administratör, Norrköping

YrkesAkademin AB / Administratörsjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos YrkesAkademin AB i Norrköping, Finspång, Linköping, Nyköping, Motala eller i hela Sverige

Yrkesakademin AB grundades 1997 i Falun, vi är nu ett utav Sveriges största privata utbildningsföretag. Yrkesakademin AB bedriver arbetsmarknads/komvux/privat- och företagsutbildningar från Malmö till Gällivare inom många branscher.
Vår målsättning är att vara den bästa utbildaren i respektive bransch. Vill du vara med och skapa den bästa utbildningen?

Vi behöver nu anställa en administratör med placering vid vårt affärsområde för Yrkesförarutbildning med placering i Norrköping.

För att växa och utvecklas behöver vi dig!

Läs mer om YrkesAkademin på vår hemsida www.ya.se

Uppgifter
I tjänsten ingår administration åt ledningen inom affärsområdet för YrkesAkademins Yrkesförarutbildningar i hela landet. Det innebär att skriva och hantera protokoll och rapporter, delta i samordning av verksamhet mellan regionerna och införande av förändringar och nya administrativa rutiner. Det innebär också att delta i arbetet med intern information och kommunikation samt att vara delaktig i uppföljning av ekonomiska rapporter, nyckeltal och riktlinjer.

Som administratör på yrkesförarutbildningen i Norrköping ansvarar du för att koordinera, rapportera och administrera arbetet kring de elever som studerar vid utbildningen till yrkesförare.
Arbetsuppgifterna är inregistrering, kontakt med handläggare på AF, kallelser till utbildningen, boka och rapportera olika ärenden till Transportstyrelsen, i detta arbete ställs krav på hög integritet och förmåga att hantera känslig och sekretessbelagd information.
Du kommer att tala mycket i telefon och besvara många frågor. En spindel i nätet helt enkelt.

Önskvärda kvalifikationer
• Vi söker dig som har god erfarenhet av att administrera och koordinera utbildningar och kurser.
• Du är van att arbeta i olika ärendehanterings- och administrativa system, läsa ekonomiska rapporter samt har en god datavana och teknisk förståelse.
• Som person är du strukturerad, stresstålig och noggrann med god kommunikativ förmåga.
• Rollen ställer krav på bra samarbets- och koordinationsförmåga men också att kunna arbeta självständigt och fatta nödvändiga snabba beslut.
• Vana att arbeta med information och dokument enligt riktlinjer för sekretess och förmåga att hantera uppgiften med stor integritet.
• Vana och erfarenhet att arbeta med windowsprogram som word och excel.
• Du som söker har relevant erfarenhet från liknande tjänst.
• Extra meriterande är erfarenhet av arbete med utbildningar eller inom transportbranschen.

Ansök!
Vi vill gärna att du kan börja din anställning så fort som möjligt. Skicka CV, löneanspråk och ett personligt brev till: jobb@ya.se . Urvalsprocessen kommer att ske löpande.

Frågor
Frågor besvaras av Rickard Ferm 023-58 531 eller jobb@ya.se

Publiceringsdatum
2013-06-05

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Vi tillämpar sex månaders provanställning.

Ersättning
Fast lön
Lön enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-06-20
Skicka CV, löneanspråk och personligt brev till jobb@ya.se . Urvalsprocessen kommer att ske löpande.
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@ya.se

Kontakt
Rickard Ferm 023-585 31

Företag
YrkesAkademin AB

Adress
YrkesAkademin AB
Box 127
79123 FALUN

Kontorsadress
Gruvgatan 2
Falun

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 023-58500
Faxnummer: 023-14759
E-postadress: hk@ya.se

Jobbnummer
1575194

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från YrkesAkademin AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos YrkesAkademin AB: