Administratör mot ekonomi sökes med start omgående!
Framtiden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Trivs du i en roll där du har varierande arbetsuppgifter och får agera som spindeln i nätet? Är du flexibel och serviceinriktad? Då är du personen vi söker!
Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör mot ekonomi hos vår kund kommer du ha många bollar i luften och axla såväl ekonomi som administrativa arbetsuppgifter. Du kommer bland annat sköta löpande bokföringar, inbetalningar, löner och budget såväl som tidrapporteringar, fakturor, inköp av kontorsmaterial samt kvittoredovisningar. Tanken är att du kommer sitta med ekonomi 2 dagar i veckan och resterande dagar sköta de administrativa arbetsuppgifterna.
Om företaget
Vår kund är ett säljbolag tillhörande en ledande koncern inom detaljhandelbranschen. Koncernen säljer, utvecklar, tillverkar och installerar kompletta butikskoncept till butikskedjor och är idag en av Europas ledande aktörer inom kundunika butikskoncept, kassadiskar, självutcheckningssystem och professionella belysningssystem. Mer information om kund ges vid eventuellt intervjutillfälle.
Din profil
Skallkrav:
• Gymnasieutbildning mot ekonomi
• Svenska i tal & skrift
• Grundläggande engelska i tal & skrift
Meriterande:
• Erfarenhet/högre utbildning inom ekonomi
• Erfarenhet av att arbeta med Visma eller annat ekonomisystem.
För denna tjänst läggs stor vikt vid dina personliga egenskaper. Det viktigaste är att du är flexibel och strukturerad då det är varierande arbetsuppgifter och många bollar i luften. Du ska även vara serviceminded då din roll är att vara behjälplig till kollegor. Andra egenskaper som är viktiga är att du är initiativrik, självgående, stresstålig, snabblärd och driven.
Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
Villkor
Start: Omgående
Omfattning: Visstidsanställning om minst 2 månader.
Arbetstider: Heltid 8-17
Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din redan idag!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader
Publiceringsdatum2017-04-05ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-26
Ange följande referens när du ansöker: 11383
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmmy Redig
emmy@framtiden.com 0761050503
FöretagFramtiden AB
AdressFramtiden AB
Warfvinges väg 29
11251 Stockholm
KontorsadressWarfvinges väg 29
Jobbnummer 3420757
Observera att sista ansökningsdag har passerat.