Administratör med stor kunskap inom Officepaketet
SW / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SW i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice och IT, med placering i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.
Läs mer på
www.sw.se och gilla oss på Facebook!
Till vår kund som är ledande inom rådgivning avseende fastighetstransaktioner så söker vi dig som är mycket kunnig i Officepaketet och som är van att arbeta med olika dokumentmallar. Uppdraget är en personaluthyrning för ett föräldravikariat till vår kund, vilket innebär att du kommer att vara anställd av SW men arbeta som konsult hos vår kund. Uppdraget startar i april och sträcker sig till april 2013. Vår kund sitter i vackra lokaler i centrala Stockholm.
Publiceringsdatum2012-03-16Dina arbetsuppgifterDu kommer att ingå i en supportfunktion och assistera företagets transaktionsgrupp vid sina fastighetstransaktioner.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta:
• Hantering av dokument, framtagande av presentationer och mötesmaterial
• Mallhantering i Word och PowerPoint
• Sedvanliga sekreteraruppgifter
• Resebokningar
• Uppdateringar av intranät och hemsida
Vem är du?
För att lyckas och trivas i supportrollen så ser vi att du är lyhörd, strukturerad och får uppgifter genomförda på utsatt tid. Du är serviceinriktad, flexibel, självgående och van vid högt arbetstempo. Din svenska och engelska är utmärkt, såväl muntligt som skriftligt. Tjänsten kräver att du är en mycket van Office-användare (Word, Excel, Outlook och PowerPoint). Ett plus är om du har erfarenhet från att arbeta med CRM-system.
Vår kund kan i utbyte erbjuda dig en stimulerande och varierande arbetsmiljö i en organisation präglad av resultatinriktade men lättsamma kollegor.
Viktig information:
Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten påbörjas i april och är ett föräldravikariat fram till april 2013. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Marie Bergsman på telefon 08-407 55 55
Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-04-15
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMarie Bergsman, +46 08-4075555
FöretagSW
AdressSW
Box 7420
10391 Stockholm
Jobbnummer 1189203
Observera att sista ansökningsdag har passerat.