Administratör med ordningssinne

Get a Newsletter Scandinavia AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Get a Newsletter Scandinavia AB i Stockholm

Vi letar efter en person som kan hålla ihop helheten, är det du? Vi är ett härligt team med kontor centralt i Stockholm som behöver utöka med en administratör som brinner för ordning och reda och bidra med sitt ansvarstagande och service-medvetna sätt.

Bli en del av oss
Get a Newsletter är ett av de ledande verktygen för e-postmarknadsföring i Sverige. Vår drivkraft är att hjälpa småföretagare bli mer framgångsrika, det ska vara enkelt och roligt att driva företag! Innovation och data är i vårt DNA och vi jobbar dagligen med att hjälpa småföretagare ännu bättre genom smartare funktioner och grym support. Vi tror det är möjligt genom att arbeta med kollegor som delar vår passion - Vill du vara med på resan?

Som medarbetare på Get a Newsletter får du en fantastisk möjlighet att sätta din prägel på en produkt som används och uppskattas av tiotusentals användare. Vi har som mål att leverera fantastisk användarupplevelser och funktioner till våra kunder.

Din roll på Get a Newsletter
Vi söker nu en självgående och driven administratör som är strukturerad och älskar ordning och reda. Du kommer ansvara för att hålla ihop helheten på kontoret och hantera administrativa sysslor som är relaterade till ekonomi, inköp, rekrytering, trivsel, sammanställa rapporter mm.

Du kommer att jobba i nära kontakt med vår ledning, medarbetare och besökare på kontoret varför vi ser att du tycker om att jobba med människor och har en hög servicegrad med ett positivt mindset.

Färdigheter och kvalifikationer
• Tycker om att jobba med människor och skapa trivsel

• Är driven och har ett positivt mindset med lösningsfokus

• Intresse och/eller vana av arbete i serviceyrken

• Tycker om att jobba med administration

• Ha god datorvana

• Lätt för att lära dig och hitta kreativa lösningar

• Duktig på att skriva samt skapa rutiner och instruktioner

Ansvarsområden
• Hantera vissa ekonomirelaterade uppgifter såsom bokföring, inköp, kundärenden mm

• Agera i HR-frågor som bl a. rekrytering, välmående, lönehantering och trivsel

• Sköta administration i våra system och bistå medarbetare med hjälp vid behov

• Ta fram och sammanställa rapporter och stötta ledning vid behov

• Ansvara för att kontoret är i ordning och se till att tillbehör och material finns tillgängliga

• Skapa och underhålla intern företagsdokumentation

Du kommer ha förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar, sociala aktiviteter, flexibla arbetstider mm. Tjänsten är på heltid och tillsätts så snart vi hittat rätt person.

Intervjuer hålls löpande, ansök gärna så snart som möjligt. Eventuella frågor besvaras av Naofal Ouazzani, 0700-44 44 10

Låter det här som ett företag du skulle vilja bli del av och bidra i? Välkommen i så fall med din ansökan senast 15 november 2022.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2022-10-20

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-04-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Get A Newsletter Scandinavia AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Get A Newsletter Scandinavia AB (org.nr 556831-5765), http://www.getanewsletter.com

Arbetsplats
Get a Newsletter

Kontakt
Naofal Ouazzani
connect@naofal.se
0700444410

Jobbnummer
7095191

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Get a Newsletter Scandinavia AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Get a Newsletter Scandinavia AB: