Administratör med lönehantering.

Garda Alarm AB / Administratörsjobb / Halmstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Halmstad, Laholm, Båstad, Falkenberg, Ängelholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Garda Alarm AB i Halmstad, Laholm, Båstad, Falkenberg, Ängelholm eller i hela Sverige

Garda Alarm är ett av de ledande larmbolagen i Sverige med försäljning gentemot privatpersoner. Vi har en produkt med stor efterfrågan.
Vår ledning tror på varje medarbetares unika möjlighet att bidra till företagets utveckling och arbetar framgångsrikt med att skapa individuella karriär- och utvecklingsmöjligheter.
Hos oss på Garda Alarm blir du en del av ett framgångsrikt företag med vinnarglöd.
Det är viktigt för oss att vi höjer varandras prestationer.
Vi kommer att ge dig de bästa förutsättningar för att lyckas!

Då vår fantastiska administratör valt att gå i vidare i sin karriär så söker vi nu efter en lika fantastisk ersättare till hennes tjänst!

Tjänsten är till en början 60%, med chans till 100% anställningstid.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ansvara för löneberedningen som innefattar hantering av anställningsavtal, registrering, kontroller, tidrapporter, provisionsberäkning, reseräkningar, löneberäkningar/-körningar, avstämningar kontrolluppgifter, semesterskuld- och årsskifteshantering. Listor samt andra administrativa uppgifter.

Du kommer att bistå chefer och medarbetare i olika frågeställningar kring lön samt rapportera pensioner och andra statistikuppgifter. Du administrerar tjänstebilar, arbetsgivarintyg med mera.

Dessutom stöttar du ekonomifunktionen främst på kundsidan, innefattande fakturering, avbokning av inbetalningar, avstämning av kundreskontra, krav och inkassohantering, viss kundkontakt, registervård och försäljningssammanställning i Excellistor.

Vi söker dig som är positiv, strukturerad och driven. Vi sätter också ett stort värde på god samarbetsförmåga ett starkt engagemang och att du uppskattar och trivs i en administrativ roll. Vidare tar du gärna egna initiativ och innehar en god kommunikativ förmåga har inga problem med att arbeta under tidspress i perioder. Givetvis är du noggrann och kvalitetsmedveten.

Du har praktisk erfarenhet av administrativa tjänster.

Det är viktigt med en god serviceanda och att ha förmåga att kunna prioritera och fatta beslut. Du har en god pedagogisk förmåga och kan med lätthet kommunicera i tal och skrift. Vi förutsätter att du har goda kunskaper inom Officepaketet, framför allt i Excel.

Intervjuer kommer ske löpande.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-05-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Garda Alarm AB (org.nr 556884-0572), http://www.gardaalarm.se

Arbetsplats
Garda Alarm

Jobbnummer
7667142

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Garda Alarm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Garda Alarm AB: