Administratör med kunskaper inom ekonomi och orderhantering

Maxkompetens Konsult AB / Administratörsjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Hylte eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Maxkompetens Konsult AB i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Hylte eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2015-03-12

Arbetsuppgifter
För kunds räkning söker vi en erfaren administratör med goda kunskaper från marknad och orderhantering. Vår kund är ett mindre produktföretag i Växjö som omgående behöver förstärkning.

Som administratör hos vår kund arbetar du främst med:

• Daglig orderhantering, frakt- och godshantering samt fakturering.
• Reklamationshantering, kundservice och pris- och artikeluppdateringar.
• Löpande bokföring och månadsbokslut samt förberedelse inför årsbokslut.
• Att skapa fakta- och informationsblad, viss webbhantering och att ansvara för viss grafisk utformning samt produkthantering.
• Besöksmottagning, offerthantering, enklare inköp och allmän kontorsservice.

Tjänsten stimulerar dig som gillar variation och att skapa struktur. Du som söker är troligen en mångsidig person som trivs med att arbeta på egen hand i ett mindre och personligt företag.

Uppdraget är en direktrekrytering till vår kund!

Profil
Vi söker dig som har en gedigen administrativ bakgrund och som gillar att arbeta med ekonomi-, marknads- och inköpsfrågor samt har du sinne för kundservice och kommunikation. För att lyckas i rollen bör du vara strukturerad, öppensinnad och självgående. Du växer med ansvar och är en person som gillar att ta egna initiativ.

Vidare har du sinne för siffror, goda kunskaper av löpande bokföring och besitter mycket goda IT-kunskaper. Du får gärna ha intresse för färg och form och gillar att komma fram med kreativa idéer. I övrigt ställer vi krav på mycket goda engelskkunskaper samt arbetar du obehindrat i Excel, Indesign och Visma Lön är klart meriterande för tjänsten.

Start: Omgående
Arbetsplats: I ljusa och fräscha lokaler i centrala Växjö
Arbetstid/omfattning: Heltid
Lön: Individuell lönesättning tillämpas

Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så skicka in din ansökan redan idag via vår hemsida www.maxkompetens.se . Välkommen med din ansökan!

Om företaget
Maxkompetens startade 2003 och har kontor på sex orter i Sverige. Vi är ett av Sveriges ledande företag för uthyrning av studenter och akademiker och har en stor del av vår verksamhet riktad mot teknik och industri. Vi tillsätter årligen över 1 000 jobb och har ca 250 konsulter ute på uppdrag varje dag.

Arbetstider och omfattning
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-04-05
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 3314
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Fanny Elheim 0470-788053 fanny.elheim@maxkompetens.se

Företag
Maxkompetens Konsult AB

Adress
Maxkompetens Konsult AB
Framtidsvägen 12
35196 Växjö

Kontorsadress
Framtidsvägen 12, Växjö

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2201367

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Maxkompetens Konsult AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Maxkompetens Konsult AB: