Administratör med kunskaper inom bilbranschen!
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Företagsförsäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla företagsförsäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Nu behöver vi en administratör till en av våra kunder inom bilbranschen!
Publiceringsdatum2011-03-07ArbetsuppgifterDu kommer i ditt dagliga arbete ha som huvuduppgift att administrera och granska fakturor gällande bilreparationer.
ErfarenheterVi söker dig som har någon form av bilteknisk bakgrund, exempelvis genomgått gymnasial utbildning med inriktning på fordon och mekanik så att du har kunskap om bilreparationer och kostnadsnivå för åtgärder kopplade till dessa. Vidare har du erfarenhet av arbete med administration, exempelvis med hantering av fakturor eller liknande.
Dina personliga egenskaperVi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är en person som i ditt arbete är resultatinriktad, noggrann och ansvarsfull. Vidare är du van att arbeta självständigt, är bra på att strukturera och prioritera dina arbetsuppgifter för att hantera ett stundtals högt arbetstempo. Som person har du en positiv attityd, är social samt har lätt för att samarbeta med andra mot gemensamma mål.
För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden. Uppdraget startar omgående och pågår fram till sommaren.
Beroende på vad du vill och kan ger vi dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Konsultrollen kommer att ge dig många nya erfarenheter, spännande inblickar i olika verkligheter och ett ständigt växande kontaktnät.
Vi tycker att det är viktigt att våra medarbetare mår bra och vi bidrar till detta bl.a. genom friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. Du omfattas även av försäkringar och har tillgång till företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns påwww.adecco.se
Är du intresserad?
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån eller genom att klicka på länken nedan:
http://www.adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1290200Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Marie-Louise Bååth på tel: 08-598 982 61 eller
marie-louise.baath@adecco.seVälkommenatt söka!
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 60
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-100 500
Jobbnummer 868731
Observera att sista ansökningsdag har passerat.